درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38463صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:18
پیام روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر نمود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر نمود.

به گزارش شارا، رحیم ورناصری، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صادر کرد.

در متن این پیام چنین آمده است:
روابط عمومیِ دانش بنیان بعنوان بخشی از نظام رسانه ای، کارکردی چندوجهی در تصمیمات استراتژیکِ سازمان‌های متبوع خود ایفا می‌کند، نقش مدیریتِ ارتباط میان سازمان و مخاطبان، درون و برون سازمانی با توجه به تغییرات فنآورانه و ظهور مخاطبانِ کنشگر مبدّل به نقشی ارتباط گرا فراسویِ مفاهیم سنتیِ پیشینِ روابط عمومی‌ها گردیده است.

با نظر داشتِ این واقعیت که انسانِ امروزی در سپهر رسانه‌ای سیر می‌کند، روابط عمومی‌ها در شکل دهی به افکار عمومی، تحولات خاص و عرصه‌های ناشناخته‌ای را پشت سرمی گذارند، از یکسو فعالیت‌های شبکه‌های مجازی انفجار عظیمی است از داده هایِ اطلاعاتِ ابهام برانگیز، از سوی دیگر مخاطبانِ مشارکت اندیش خواهان اطلاعات صحیح از مجاری قابل اطمینان با هدف ارتقای بهره وریِ اطلاعاتی هستند فهذا در مدیریت غاییِ این فرآیند، روابط عمومی هم دانش است و هنر و هم فن که گاهی از آن بعنوان هنر هشتم یاد می‌شود.

ضمن پاسداشتِ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، هماره اهتمام ما این است که صدای مردم باشیم و مانع از تقلیلِ جایگاه روابط عمومی به تبلیغاتچیِ افراد و جریان‌ها گردیم، در ارتباطی دوسویه و تفاهم ساز با راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۳۷ مدیریت اجرایی را در دسترس ارباب رجوع قرار داده و ضمن توسعه فرآیند‌های ارتباطی به تقویت همگرایی و اعتماد سازی اقدام نموده ایم.

در استمرار وظیفه شفاف سازیِ عملکرد مدیران و خدمت رسانی، در جریان وقوع سیلاب‌های اخیر همسو با نیرو‌های خدومِ شهر جهت مدیریت بحران، علیرغم محدودیت‌ها و کاستی‌ها به اطلاع رسانی و انجام وظایف پرداخته و بر خدمت به شما همشهریان گرانقدر مباهات می‌ورزیم.

بدیهی است رسیدن به استانداردهایِ عرصه ارتباطات در کنار صیانت از الزاماتِ حریم شخصی فرآیندی است ضروری که انفکاک آن‌ها نیاز به نگرشی حرفه‌ای دارد، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان برآن است از طریق پایگاه‌های رسمی به انتقال اخبار و اطلاعات صحیح اقدام نماید که مسلما در روند این انگاره سازی‌های مثبت، نقش شهروندانِ متعهد و آگاه بسیار تاثیر گذار خواهد برد.

رحیم ورناصری، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان






 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد