شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: پاسخگویی مناسب یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها است.
به گزارش شارا، علیرضا پیغمبردوست با بیان اینکه روابط عمومی نوک پیکان پاسخگویی در هر نهادی است، لذا کارشناسان ارتباطات تاکید کرد: کارشناسان فعال در این حوزه باید با اشراف کامل نسبت به مشکلات و برنامه های سازمان، با حفظ کرامت انسانی مخاطبین و جلب رضایت آنها نسبت پاسخگویی مناسب اقدام کنند.
وی با اساره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص روابط عمومی، افزود: روابط عمومی آینه تمام نمای مراکز، سازمانها و نهادهای مختلف است و حوزه روابط عمومی باید در جهت توسعه ارتباطات در بخش های مختلف جامعه و بهبود خدمات رسانی به مردم گام بردارد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس تاکید کرد: در دنیای امروز و عصر ارتباطات، ضریب شتاب تحولات در اکثر حوزه ها از جمله عرصه های فرهنگی و اجتماعی با شناخت حقوق شهروندی همراه است و این امر تاثیر بسیاری در نحوه ارائه خدمات خواهد داشت.
وی با تشریح وظایف برخی از دستگاههای اجرایی از جمله شهرداریها، ارتباط مستقیم آنها با آحاد جامعه و تلاش برای رفع مشکلات، بر اهمیت نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موثر و کسب رضایت مردمی تاکید کرد.
پیغمبردوست با بیان اینکه همه مسئولان مستقیم و غیر مستقیم از سوی مردم انتخاب می شوند و باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: با توجه به اینکه در مجموعه مدیریت شهری اعضای شورای اسلامی منتخب مردم و شهردار منتخب شوراست؛ همه خدمتگزاران در این نهاد مردمی، باید پاسخگوی مردم باشیم که این امر نقش روابط عمومی را بیش از پیش نمایان می کند.
وی در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این حوزه تبریک گفت و افزود: در شرایط حاکم کشور امید آفرینی و افزایش رضایتمندی شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید تلاش کنیم تا با ارائه خدمات مطلوب، نور امید را در دل مردم روشن کنیم.
|