درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38462صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 15:38
پاسخگویی مناسب به مردم؛ از مهمترین وظایف روابط عمومی ها
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: پاسخگویی مناسب یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: پاسخگویی مناسب یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها است.

 

به گزارش شارا، علیرضا پیغمبردوست با بیان اینکه روابط عمومی نوک پیکان پاسخگویی در هر نهادی است، لذا کارشناسان ارتباطات تاکید کرد: کارشناسان فعال در این حوزه باید با اشراف کامل نسبت به مشکلات و برنامه های سازمان، با حفظ کرامت انسانی مخاطبین و جلب رضایت آنها نسبت پاسخگویی مناسب اقدام کنند.

 

وی با اساره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص روابط عمومی، افزود: روابط عمومی آینه تمام نمای مراکز، سازمانها و نهادهای مختلف است و حوزه روابط عمومی باید در جهت توسعه ارتباطات در بخش های مختلف جامعه و بهبود خدمات رسانی به مردم گام بردارد.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس تاکید کرد: در دنیای امروز و عصر ارتباطات، ضریب شتاب تحولات در اکثر حوزه ها از جمله عرصه های فرهنگی و اجتماعی با شناخت حقوق شهروندی همراه است و این امر تاثیر بسیاری در نحوه ارائه خدمات خواهد داشت.

 

وی با تشریح وظایف برخی از دستگاههای اجرایی از جمله شهرداریها، ارتباط مستقیم آنها با آحاد جامعه و تلاش برای رفع مشکلات، بر اهمیت نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موثر و کسب رضایت مردمی تاکید کرد.

 

پیغمبردوست با بیان اینکه همه مسئولان مستقیم و غیر مستقیم از سوی مردم انتخاب می شوند و باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: با توجه به اینکه در مجموعه مدیریت شهری اعضای شورای اسلامی منتخب مردم و شهردار منتخب شوراست؛ همه خدمتگزاران در این نهاد مردمی، باید پاسخگوی مردم باشیم که این امر نقش روابط عمومی را بیش از پیش نمایان می کند.

 

وی در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این حوزه تبریک گفت و افزود: در شرایط حاکم کشور امید آفرینی و افزایش رضایتمندی شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید تلاش کنیم تا با ارائه خدمات مطلوب، نور امید را در دل مردم روشن کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد