درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38452صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 11:33
پیام رییس سازمان نظام مهندسی معدن به مناسبت روز روابط عمومی
درک متقابل و ارتباطات به منظور نیل به اهداف سازمانی، به عنوان یکی از اصول اساسی مدیریت پذیرفته شده است و نوعی از این ارتباط که به شکل روابط عمومی نمود می یابد، نقش مهمی در شکل دهی، برنامه ریزی و اجرای سیاست های راهبردی یک سازمان ایفا می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درک متقابل و ارتباطات به منظور نیل به اهداف سازمانی، به عنوان یکی از اصول اساسی مدیریت پذیرفته شده است و نوعی از این ارتباط که به شکل روابط عمومی نمود می یابد، نقش مهمی در شکل دهی، برنامه ریزی و اجرای سیاست های راهبردی یک سازمان ایفا می کند.


قدرت روابط عمومی در صلاحیت، صمیمیت و کوشش خردمندانه است. رویکرد روابط عمومی ها در عصر رسانه های جدید، باید همسو با تغییرات دهکده جهانی از انعطاف پذیری و پویایی لازم بهره مندباشد.


همراهی مدیران در طراحی روش های سازنده وتعیین خط مش های آینده، کمک به برنامه ریزی و اجرای سیاست های راهبردی سازمان، تسهیل در ایجاد فرهنگ سازمانی صحیح و پایدار و توانمندسازی و افزایش بهروری و مشارکت، پیامدهای عملکرد روابط عمومی هایی است که آگاهانه در مسیر درست گام برمی دارند. عملکردی که در دو حوزه درون و برون سازمانی تبلور می باید و فرصت مناسبی را در اختیار مدیران قرار می دهد تا تصویر شفاف تری از آنچه در این حوزه ها می گذرد، داشته باشند؛ ره آوردی که در این دوره از فعالیت سازمان نظام مهندسی معدن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و تلاش می شود که به بهترین نحو ممکن ارتباط دوسویه بین اعضا و ارکان سازمان و همچنین فعالان معدنی برقرار شود.


با نکوداشت یاد و خاطره دکتر حمید نطقی، پدر روابط عمومی ایران و تلاش های ارزنده ایشان ، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ فعالان روابط عمومی و ارتباطات کشور تبریک می گویم و صمیمانه آرزومندم زحمات شما عزیزان، نقش موثری در حصول درک مشترک در جامعه ایفا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد