درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38447صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 09:47
پیام دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی
دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور تبریک گفت و برخی انتظارات از روابط عمومی های حوزه مدیریت شهری را یاد آ وری نمود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور تبریک گفت و برخی انتظارات از روابط عمومی های حوزه مدیریت شهری را یاد آ وری نمود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ متن پیام دکتر مهدی جمالی نژاد به این شرح است :
 
 " فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم این فعالان عرصه ارتباطات در حوزه مدیریت شهری ضمن تجهیز خود به آخرین دانش های این عرصه و رعایت مباحث تکنیکی و اخلاقی عرصه ارتباطات؛ در کنار سایر دست اندرکاران مدیریت شهری و رسانه ها ضمن اطلاع رسانی سریع، صحیح و به موقع برنامه ها و اقدامات به افکار عمومی، زمینه پاسخگو نمودن مدیریت شهری را نیز به نحو مطلوبی فراهم و آن را تقویت نمایند.
 
 روابط عمومی شهرداری ها به عنوان حلقه ارتباطی میان شهروندان، گروه ها و سازمان ها با مدیریت شهری؛ وظایف عمده ای در زمینه اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات به افکار عمومی، مشخص نمودن نیازهای جامعه از مدیریت شهری و انتقال آنها به مدیران شهری به منظور لحاظ شدن در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری ها و پاسخگو نمودن شورا و شهرداری به انتظارات شهروندان و پرسشهای رسانه ها و صاحب نظران دارد تا در نهایت ضمن جلب اعتماد افکار عمومی و اقناع علمی شهروندان و پرهیز از ایجاد توقعات کاذب، بستر لازم برای مشارکت شهروندان در برنامه های شهرداری را به نحو مناسبی فراهم نماید .
 
 خوشبختانه در سالهای اخیر با فعالیتهای مختلف روابط عمومی شهرداری ها، جایگاه آنها در عرصه مدیریت شهری و در نظام ارتباطی کشور تثبیت شده است ولی با توجه به افزایش وظایف شهرداریها نسبت به گذشته و به تبع آن انتظارات مختلف شهروندان از مدیریت شهری و همچنن متحول شدن فضای ارتباطی و اطلاع رسانی به دلیل پیشرفت های چشمگیر در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ ضرورت دارد روابط عمومی شهرداری ها با برنامه ریزی های دقیق و در عین حال کاربردی بیش از پیش خود را با این تحولات سازگار نمایند تا رسالت مهم خود را در زمینه تقویت سرمایه اجتماعی و ایجاد و تقویت اعتماد شهروندان به مدیریت شهری انجام دهند. .
 
 حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ مهم و راهبردی گام دوم انقلاب را صادر فرمودند که در آن به موضوع " امید " توجه خاصی داشتند. بنابراین از روابط عمومی شهرداریها انتظار می رود ضمن بازنگری جایگاه کنونی خود با برنامه ها و اقدامات اصولی و حرفه ای و درنظرگرفتن پیوست های رسانه ای برای اقدامات مدیریت شهری، ضمن ناامید نمودن دشمنان انقلاب و ملت ایران، همگام با سایر بخش های شهرداری زمینه تحقق توصیه های هفت گانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم را فراهم سازند."

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد