درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38442صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 09:41
پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
رویکرد ویژه صنعت بیمه به مقوله ارتباطات با هدف شفاف سازی و تبیین ظرفیت ها و شناساندن قابلیت های این صنعت، نقشه راه روابط عمومی ها به شمار می رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رویکرد ویژه صنعت بیمه به مقوله ارتباطات با هدف شفاف سازی و تبیین ظرفیت ها و شناساندن قابلیت های این صنعت، نقشه راه روابط عمومی ها به شمار می رود.
 
 به گزارش شارا، در روزگاری نه چندان دور اهالی رسانه اعتقاد داشتند که پشت هر خطری، خبری پنهان شده اما در هزاره سوم این باور را باید به گونه ای دیگر تفسیر کرد. حقیقت این است که در عصر انفجار اطلاعات و ظهور رسانه های فراگیر و دوران "هر شهروند یک رسانه" پشت هر اتفاق یک فرصت طلایی نهفته است که می توان با کشف و همگانی سازی آن مسیر تحقق اهداف سازمانی را هموارتر کرد.
 
 گام نخست در محقق سازی این امر تکیه بر ظرفیت ها و قابلیت های موجود و پرهیز از بزرگنمایی دستاوردهاست که می تواند در کسب اعتماد عمومی و القای حس باورمندی مخاطبان، نقش برجسته ای را ایفا کند.
 
 بی تردید سازمان بی رسانه یک سازمان بی صداست و کم توجهی و گاه بی اعتنایی به حوزه اطلاع رسانی، گرد مظلومیت را بر چهره سازمان ها می نشاند.
 
 خوشبختانه
روابط عمومیهای صنعت بیمه با رهبری و حمایت نهادناظر و بهره گیری از امکانات بروز ارتباطی با همراهی اصحاب رسانه در عرصه فرهنگ سازی کارنامه قابل قبولی ارائه کردند که حضور جدی صنعت بیمه در بازارهای جدید پولی و مالی، ورود مفاهیم بیمه ای به کتب درسی، برپایی نشست ها و آموزش های تخصصی و عمومی، هدفمندسازی تبلیغات و نگاه ویژه به مقوله ارتباط مستقیم و رودرو با مخاطبان از دستاوردهای درخشان صنعت بیمه به حساب می آید.
 
 ضمن سپاس از تلاش های دلسوزانه تمامی فعالان این عرصه و تاکید دوباره بر ضرورت حرکت جمعی، ضابطه مند و حرفه ای خانواده روابط عمومی صنعت بیمه در راستای اهداف استراتژیک صنعت، روز ارتباطات را به تمامی اصحاب رسانه، مدیران و کارکنان روابط عمومی و همه عزیزانی که در حوزه ارتباطات خدمت می کنند، صمیمانه تبریک می گویم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد