شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در آستانهی فرا رسیدن «روز روابط عمومی» مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ازرئیس و کارشناس روابط عمومی این ادارهی کل قدردانی کرد.
به گزارش شارا، در برنامههایی که به همین مناسبت برگزار شد، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان، روابط عمومی را اصلیترین حلقهی ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه توصیف کرد و توسعهی اجتماعی و فرهنگی را در گرو توزیع عادلانهی اطلاعات، روشنگری افکار عمومی، مردمداری و احترام به حقوق انسانها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی دانست که ماموریت انجام آن برعهدهی روابط عمومی سازمانها است.
جمیل حقپرست همچنین روابط عمومی را دارای نقشی برجسته در هر مجموعه توصیف کرد که به منزلهی آینهیی شفاف برای دریافت و انعکاس واقعیتها قلمداد میشود و افزود: طراوت و بالندگی در تعامل سازمانها و جامعه، هنر بزرگ روابط عمومیها است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزشهای سازمان و جامعه را عمدهترین عامل توسعهی انسانی و سازمانی معرفی کرد و اظهار نمود: روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعهیی انسانیتر بر مبنای همیاری گستردهتر است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: میتوان روابط عمومی را گسترشدهندهی ژرفای معنای روابط انسانی دانست.
گفتنی است در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس و هدیه از رئیس و کارشناس روابط عمومی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان تجلیل شد.
گفتنی است در ایران روز ۲۷ اردیبهشت ماه به «روز روابط عمومی» نامگذاری شده است.
|