درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:09   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38425صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:01
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان: روشنگری افکار عمومی برای افزایش مشارکتهای اجتماعی بر عهده‌ی روابط عمومی سازمانها است
در آستانه‌ی فرا رسیدن «روز روابط عمومی» مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ازرئیس و کارشناس روابط عمومی این اداره‌ی کل قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در آستانه‌ی فرا رسیدن «روز روابط عمومی» مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ازرئیس و کارشناس روابط عمومی این اداره‌ی کل قدردانی کرد.


به گزارش شارا، در برنامه‌هایی که به همین مناسبت برگزار شد، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان، روابط عمومی را اصلیترین حلقه‌ی ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه توصیف کرد و توسعه‌ی اجتماعی و فرهنگی را در گرو توزیع عادلانه‌ی اطلاعات، روشنگری افکار عمومی، مردمداری و احترام به حقوق انسانها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی دانست که ماموریت انجام آن برعهده‌ی روابط عمومی سازمانها است.


جمیل حق‌پرست همچنین روابط عمومی را دارای نقشی برجسته در هر مجموعه توصیف کرد که به منزله‌ی آینه‌یی شفاف برای دریافت و انعکاس واقعیتها قلمداد می‌شود و افزود: طراوت و بالندگی در تعامل سازمانها و جامعه، هنر بزرگ روابط عمومیها است.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزشهای سازمان و جامعه را عمده‌ترین عامل توسعه‌ی انسانی و سازمانی معرفی کرد و اظهار نمود: روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه‌یی انسانی‌تر بر مبنای همیاری گسترده‌تر است.


مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: می‌توان روابط عمومی را گسترش‌دهنده‌ی ژرفای معنای روابط انسانی دانست.


گفتنی است در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس و هدیه از رئیس و کارشناس روابط عمومی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان تجلیل شد.


گفتنی است در ایران روز ۲۷ اردیبهشت ماه به «روز روابط عمومی» نامگذاری شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد