درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38421صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 21:21
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
حمیدرضا طیبی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: تنوع کم‌نظیر حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی، بستر مناسبی است برای آنکه این نهاد بتواند با دانش ارتباطات و تقویت روابط عمومی خلاق و نوآور به نظام مدیریتی کشور کمک شایانی نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حمیدرضا طیبی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: تنوع کم‌نظیر حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی، بستر مناسبی است برای آنکه این نهاد بتواند با دانش ارتباطات و تقویت روابط عمومی خلاق و نوآور به نظام مدیریتی کشور کمک شایانی نماید.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی،‌ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتباطات به خودی خود هدف نیست‌؛ اگر به این موضوع توجه کافی نداشته باشیم، در واقع جامعه را به سمت کثرتی بی هدف، عدم تمرکز و پریشان حالی سوق داده ایم. ارتباطات باید به مفاهیم تعالی بخش جامعه پیوند بخورد تا کارکردی در خور انتظار داشته باشد. اگر این امر محقق شود دیری نخواهد گذشت که پس از طی مسیری مشخص و هدفمند، نسبت ارتباطات با توسعه ملی برای همگان آشکار و غبار غفلت از آن زدوده خواهد شد.

یکی از همان مفاهیم تعالی بخش جامعه، علم و پژوهش است. آیا دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با موضوع رفع نیازهای جامعه، ارتباط معقول و متناسبی دارند؟

با طرح سؤالات مشابه و بررسی سرفصل های حیاتی دیگر،‌ می توان کارکرد ارتباطات را در بوته آزمایش قرار داد. موضوع مهم عدالت و مبارزه با فساد و طراحی یک نظام ارتباطی پویا برای پیشگیری از تشکیل کانون های فساد، برخورد با تبعیض در توزیع منابع عمومی و در نهایت مبارزه با فساد از جمله این اقدامات است.

حال اگر حوزه ای فراتر و فراگیرتر با عنوان سبک زندگی را نیز بررسی کنیم، موضوع تهدید سیطره ی ارتباطات غربی بر سبک زندگی ایرانیان و راهکار سواد رسانه ای و سواد دیجیتال به عنوان پیوند ارتباطات با این موضوع مهم مورد سؤال قرار می گیرد.

پاسخ به این دست سؤالات و بسیج همه امکانات، بخشی از مسیری است که باید برای توسعه ملی طی کنیم.

تنوع کم نظیر حوزه های فعالیتی جهاددانشگاهی، بستر مناسبی است برای آنکه این نهاد بتواند با دانش ارتباطات و تقویت روابط عمومی خلاق و نوآور به نظام مدیریتی کشور کمک شایانی نماید؛ که امیدواریم به زودی محقق شود.

در پایان فرصت را غنیمت شمرده و در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن حق شناسی و ابراز قدردانی از تلاش های خواهران و برادران جهادگر شاغل در روابط عمومی های واحدهای سازمانی این نهاد، توفیق بیشتر این عزیزان را از خداوند قادر متعال مسألت می نمایم.

حمیدرضا طیبی
۲۶ اردیبهشت ۹۸
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد