درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38361صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 - 19:10
رئیس شورای روابط عمومی های استان قزوین: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها افکار عمومی را در اختیار مسئولان قرار می‌دهند
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها افکار عمومی شهروندان را در خدمت مسئولان اجرایی، دولتی و مدیران شهری قرار می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها افکار عمومی شهروندان را در خدمت مسئولان اجرایی، دولتی و مدیران شهری قرار می‌دهند.
 
 به گزارش شارا، نصرت‌الله علیرضایی در جلسه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان قزوین به مناسبت روز ملی روابط عمومی که عصر امروز در صحن شورای‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی 135 نفر روابط عمومی هستند که با زیر مجموعه شهرداری 160 نفر می‌شود.
 
 وی افزود: برای اینکه هر موضوع را درست در جایگاه خود بفهمیم و آن انتظارات را بر اساس شناختی که داریم، تنظیم کنیم باید راجع به هر موضوعی در جامعه صحبت می کنیم احزاب و رسانه ها و هنرمندان هم اهل نظر باشند.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین ادامه داد: روابط عمومی نهادی است که بخشی از موضوعی ا زجامعه را نمایندگی می‌کند و در کنار رسانه‌ها نمایندگی اطلاع‌رسانی، افکار عمومی، ارتباطات، مسئله شفافیت و پاسخگویی مدیران، تعامل با مدیران و نظارت بر مدیران را بر عهده دارد.
 
 علیرضایی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها نمایندگی ارتباطات، اطلاع‌رسانی و پاسخگویی در عرصه دولت را بر عهده دارند و رسانه‌های نمایندگی غیردولتی را به دوش می‌کشند و مانند دو بال اطلاع‌رسانی در جامعه را بر عهده دارند.
 
 وی خاطرنشان کرد: در جامعه امروز آن چیزی را که مدیریت شهری و شوراها به عنوان نمایندگان مردم باید به آن توجه کنند بحث پپاسخگویی، حقوق شهروندی و توجه به فرهنگ شهروندی است.
 
 این مسئول تصریح کرد: وقتی از جامعه جدید صحبت می‌کنیم شامل شهر، شهرداری، شوراها، دموکراسی، حزب، مجلس، روزنامه و تشکل‌های غیردولتی است و شوراها بر اساس ضرورتی در جامعه شکل گرفته‌اند.
 
 رئیس شورای روابط عمومی‌های استان قزوین افزود: 300 تا 400 سال پیش در جامعه قدیم چیزی به نام شهروند، نظارت مردم، حق شهروندی و پاسخگویی نداشتیم و اگر حاکمان و مدیران کاری انجام می‌دادند لطفی در حق رعایای خود می‌دانستند.
 
 علیرضایی ادامه داد: در جامعه جدید، مردم نمایندگانی را از بین خود انتخاب می‌کنند که حق را به صورت موقتی به آنان واگذار کرده ودر چارچوب وظایف و ماموریت‌های واگذار شده مطالبات و خواسته‌های مردم را پیگیری می‌کنند.
 
 وی با بیان اینکه امروز با شهروند مطالبه‌گر مواجه هستیم، اضافه کرد: مدیران باید به صورت دائم با شهروند رجوع کنند و نسبت خود را با شهروند تعدیل ببخشند و همواره باید در جریان افکار عمومی و نقطه نظرات آنها باشند.
 
 این مسئول تصریح کرد: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها افکار عمومی شهروندان را در خدمت مدیران شهری، دولتی و اجرایی قرار می‌دهند و در قالب نظرسنجی، برگزاری نشست‌های خبری و دعوت به جلسات صورت می‌گیرد.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین افزود: امروز در سطح استان جلسه محرمانه نداریم و مردم را صاحب حق می‌دانیم.
 
 علیرضایی ادامه داد: مدیران شهری باید تشکل‌های مختلف در حوزه‌های متعدد را بازوی مدیریت خود در اداره شهری بدانند؛ در شهر با انفجار اطلاعات، جمعیت و انتظارات مواجه هستیم و باید از دیدگاه‌ها و نظرات مختلف آنها استفاده کرد.
 
 وی اضافه کرد: ضعفی که در استان داریم این است که تشکل نداریم و جامعه نظام‌مند نیست و باید از نظرات شهروندان استفاده کرد تا شاهد شفافیت در جامعه باشیم.
 
 این مسئول خاطرنشان کرد: شورا باید از تمام اقشار و گروه‌های جامعه برای مشارکت سازمان یافته و هدفمند بهره گیرد تا شهری پویا با نشاط همراه با آرامش و احساس تعلق اجتماعی بالا و عقلانیت جمعی داشته باشیم.
 
 در پایان نیز از اعضای شورای روابط عمومی استان قزوین هم تقدیر و تشکر شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد