درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38336صفحه نخست » دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 - 13:25
ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی‌ها جدید نیست
مدیر روابط عمومی سیما از دستور معاون سیما مبنی بر اعمال ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی‌ها با حساسیت بیشتر و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی سیما از دستور معاون سیما مبنی بر اعمال ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی‌ها با حساسیت بیشتر و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایسنا، حمید خواجه‌نژاد، مدیر روابط عمومی سیما درباره ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی ها، گفت: پیش از این نیز ضوابطی تدوین و اجرایی شده است اما پس از اتفاق تازه در این حوزه، دستور دکتر مرتضی میرباقری، معاون سیما در خصوص اعمال آن با حساسیت و جدیت بیشتر است.
 
 وی با بیان این که به صورت مطلق نمی‌توان حضور سلبریتی ‌ها را مثبت و یا منفی ارزیابی کرد، ادامه داد: همان‌طور که حضور بعضی چهره‌ها در چند برنامه تلویزیونی موفق و با استقبال مخاطب همراه بوده، اما در مواردی هم این حضور، تجربه‌ای ناموفق بوده و منجر به تعطیلی برنامه شده است؛ پس نباید به این مقوله نگاه صفر و یکی داشت.
 
 مدیر روابط عمومی سیما تصریح کرد: مورد اخیر در برنامه رمضانی یک شبکه هم اولین و آخرین مورد نیست؛ کما این که پیش‌تر هم در برخی گروه‌های برنامه‌ساز شبکه‌ها پیشنهاد استفاده از چهره‌هایی در مقام اجرا مطرح شده بود که مورد تأیید قرار نگرفت و منتفی شد.
 
 خواجه‌نژاد در تشریح این ضوابط گفت: جایگاه خطیری که یک سلبریتی می‌خواهد به عنوان مجری رسانه ملی در مقابل مخاطبان میلیونی قرار بگیرد، از اولویت‌های این ضوابط است و آنچه مورد تاکید معاون سیما است، استفاده از چهره‌هایی با تجارب و سابقه حضور موفق در تلویزیون و آشنا با ضوابط قاب جادویی و نیز متناسب بودن با کارکرد آن برنامه بنا بر ضرورت است.
 
 وی با اشاره به این که مخاطبان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه رسانه محسوب می‌شوند، تصریح کرد: سلبریتی باید مورد پذیرش مخاطب واقع شود و در نهایت بیننده و مجری بتوانند در آن برنامه تعامل برقرار کنند.
 
 مدیر روابط عمومی سیما با بیان این که استفاده از سلبریتی ‌ها در این جایگاه باید دلایل منطقی و ارزش افزوده‌ای داشته باشد، ادامه داد: از نگاه سازمانی اولویت با داشته‌ها و سرمایه‌های رسانه است. تلویزیون مجریان بسیاری دارد که متعهد و موفق و آشنا به اصول حرفه‌ای در برنامه‌ها حضور دارند و برنامه‌هایی پرمخاطب و برند را اداره می‌کنند پس باید نیاز منطقی به حضور چهره جدید احساس شود.
 
 وی تصریح کرد: همچنین میزان دستمزد متعادل و معقول سلبریتی ‌ها از دیگر ضوابط است که مورد حساسیت شبکه‌ها و برنامه سازان است تا در هزینه‌کرد بیت‌المال دقت شود و همچنین نظارت کافی صورت گیرد تا از سوی حامی برنامه نیز پرداخت‌هایی غیررسمی و بی‌ضابطه صورت نگیرد.
 
 خواجه‌نژاد که این مطلب را در صفحه‌ی شخصی خود منتشر کرده، در پایان آورده است: البته گاه صحبت از ارقامی خارج از عرف سازمان در رسانه‌ها به میان آمده که دستور اکید معاون سیما برای تشدید اعمال این ضوابط برای جلوگیری از این حواشی است تا با اجرای دقیق آن پس از این معدود تخلفاتی را که در ماه‌های گذشته رخ داده، شاهد نباشیم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد