درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38263صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 - 12:56
برنامه های هفته روابط عمومی
به‌منظور تبیین جایگاه ویژه روابط‌عمومی به عنوان یک علم میان رشته‌ای که در تمامی بخش‌های جامعه و صنایع مختلف مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد، «روابط‌عمومی؛ مردم، ایران، پیشرفت» به عنوان شعار اصلی این هفته در نظر گرفته شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از سوی سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، عناوین روزها و برنامه‌های این هفته در سال 1398 اعلام شد. با بیان این مطلب که هفته روابط‌عمومی در سال 98 نیز همچون سال‌های گذشته از تاریخ 27اردیبهشت‌ماه لغایت 2خرداد‌ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: به‌منظور تبیین جایگاه ویژه روابط‌عمومی به عنوان یک علم میان رشته‌ای که در تمامی بخش‌های جامعه و صنایع مختلف مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد، «روابط‌عمومی؛ مردم، ایران، پیشرفت» به عنوان شعار اصلی این هفته در نظر گرفته شده است.


کاظمی‌دینان در ادامه ضمن اشاره به عناوین در نظر گرفته شده برای روزهای این هفته ادامه داد: در اولین روز از هفته روابط‌عمومی و به‌منظور تقویت و استحکام هرچه بیشتر ارتباطات حرفه‌ای میان روابط‌عمومی و رسانه‌ که با عنوان «روابط‌عمومی؛ ارتباط حرفه‌ای با رسانه‌ها» نامگذاری شده است، فعالان عرصه روابط‌عمومی با حضور در رسانه‌های مختلف در سراسر کشور، ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات آنها در حوزه‌های مختلف، نسبت به اعلام دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود در خصوص تحکیم روابط‌ فی‌مابین اقدام خواهند کرد. وی ادامه داد: در دومین روز از هفته روابط‌عمومی که با عنوان «روابط‌عمومی؛ رونق تولید» نامگذاری شده است، مدیران و فعالان روابط‌عمومی با حضور در مراکز صنعتی و کارخانجات مختلف سراسر کشور از نقش سازنده کارگران و مدیران حوزه صنعت در رونق تولید، تقدیر و قدردانی خواهند کرد. وی در ادامه «روابط‌عمومی؛ امیدآفرینی، شور و نشاط در جامعه» را عنوان سومین روز از هفته روابط‌عمومی در سال 98 اعلام کرد و افزود: کمک به ارتقای سطح نشاط در جامعه همواره به عنوان یکی از وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها مدنظر قرار داشته و اعضای خانواده روابط‌عمومی در سراسر کشور در این روز با حضور در پارک‌ها و فضاهای سبز سراسر کشور ضمن دیدار با دوستداران طبیعت و فعالان ورزش صبحگاهی از آنان تقدیر خواهند کرد.


رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در ادامه از «روابط‌عمومی؛ تکریم پیشکسوتان، یاد درگذشتگان» به عنوان چهارمین روز از هفته روابط‌عمومی نام برد و ادامه داد: لزوم توجه به پیشکسوتان روابط‌عمومی و تقدیر از زحمات چندین ساله آنان در این حوزه در کنار زنده نگه داشتن یاد درگذشتگان به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته روابط‌عمومی در سال 98 می‌بایستی با شکوه هر چه بیشتر در سراسر کشور برگزار گردد.


کاظمی‌دینان در ادامه و در خصوص پنجمین روز از هفته روابط‌عمومی گفت: در این روز که با نام «روابط‌عمومی؛ مسئولیت اجتماعی» نامگذاری شده، دیدار از مراکز بهزیستی و مراقبت از بیماران خاص به عنوان برنامه این ستاد در روز پنجم در دستور کار قرار گرفته است. وی در ادامه از «روابط‌عمومی؛ آموزش و پژوهش» به عنوان موضوع ششمین روز هفته روابط‌عمومی نام برد و گفت: در راستای لزوم توجه هر چه بیشتر فعالان روابط‌عمومی به موضوع آموزش و پژوهش و تاثیرات آن در پیشرفت بخش‌های مختلف، بازدید از مراکز علمی و دانشگاهی سراسر کشور و تقدیر از فعالان این حوزه به عنوان برنامه ششمین روز از هفته روابط‌عمومی در نظر گرفته شده است.


رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی از «روابط‌عمومی؛ تبلیغات نوین» به عنوان آخرین روز از هفته روابط‌عمومی در سال 98 نام برد و ادامه داد: بکارگیری شیوه‌های نوین تبلیغات و استفاده از دانش متخصصان این حوزه در بخش روابط‌عمومی به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است و اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با درک این مهم و در راستای تعمیق پیوند میان فعالان روابط‌عمومی و تبلیغات در آخرین روز از هفته روابط‌عمومی ضمن دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن‌ها و دیدار از شرکت‌های فعال در این حوزه نسبت به اشتراک‌گذاری اطلاعات و افزایش راه‌کارها به‌منظور ارتقای کیفیت همکاری‌های دوجانبه اقدام خواهند نمود

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد