درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38216صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 - 00:51
دکتر کاردگر از آغاز فصل شکوفایی بیمه دانا می‌گوید؛ رشد ۶۰ درصدی بیمه دانا در شاخص فروش
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، عملکرد مثبت این شرکت در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و از آغاز فصل شکوفایی و به بار نشستن تلاش‌های بیمه دانا در طول سال جاری خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، عملکرد مثبت این شرکت در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و از آغاز فصل شکوفایی و به بار نشستن تلاش‌های بیمه دانا در طول سال جاری خبر داد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر طی سخنانی در سی و هفتمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در شهر مقدس مشهد، با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته و مقایسه آن با مدت مشابه در سال ۹۶ ، از رشد قابل ملاحظه بیمه دانا در ابتدای سال جاری خبر داد.


وی با تاکید بر اینکه در40 روز ابتدایی سال جدید شاهد رشد ۶۰ درصدی در شاخص فروش بودیم، اجرای موفق طرح مهر دانا را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در این رخداد ذکر کرد و افزود: این در حالی است که هنوز به رغم رایزنی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های کشوری برای پیوستن به این طرح، بیشترین رشد کسب شده مربوط به بیمه‌گذاران خرد است.


مدیرعامل بیمه دانا، بحث سودآوری را یادآور شد و اظهار داشت: تلاش ما حذف پرتفوی زیان‌آور و حرکت به سمت جذب پرتفوهای سودده است که در این خصوص اجرایی شدن طرح مهردانا کمک قابل توجهی به این مسئله کرده است.


دکتر کاردگر، توانمندی کارکنان و پتانسیل فنی حاکم بر شرکت را عامل موثری برای کسب موفقیت‌های بیشتر دانست و گفت: مسلماً با افزایش رشد فروش درست و وصول به موقع مطالبات، در کنار اجرای موفق طرح مهر دانا، می‌توانیم به پرتفوی سودده دست یابیم که برای سهامداران و سایر ذینفعان و شرکت خوشایند باشد.


وی با مرور ویژگی‌ها و مزایای طرح مهر دانا در جهت تحقق خواسته‌ها و انتظارات سهامداران، از تمامی مدیریت‌های فنی و روسای شعب خواست با افزایش تلاش‌ها و تمدید قرارداد‌های سودده و نیز با تجزیه و تحلیل مناسب ریسک، شرکت را در رسیدن به اهداف عالی یاری کنند.


مدیرعامل بیمه دانا، بیشترین رشد سهام در اردیبهشت ماه جاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: بهترین راه برای افزایش پرتفوی شرکت، معرفی حضوری طرح مهر دانا به بیمه‌گذاران و مشتریان است، زیرا برای اولین بار چنین طرحی در صنعت بیمه کشور عملیاتی شده که تقویت اقتصاد خانوار هدف اصلی آن به شمار می‌رود، لذا انتظار داریم تمامی کارکنان در جهت معرفی این طرح به جامعه هدف، کوشش مجدانه‌ای داشته باشند.


دکتر کاردگر، تغییر در شیوه فروش و ساختار تولید را عامل تعیین‌کننده‌ای در تقویت شاخص‌های رشد و عملکرد عنوان کرد و افزود: افزایش حدود اختیارات، درجه بندی شعب، یکسان سازی استراتژی فروش، استفاده از داشبورد مدیریتی، ارتقای سطح آموزش، تاسیس شعب جدید و هوشمندکردن نظارت بر فرآیند پرداخت خسارات از اقدامات موثر و مطلوب در جهت ارتقای رشد و بالندگی بیمه دانا خواهد بود .


وی در بخش پایانی سخنان خود، ساماندهی بایگانی‌های شرکت،کادرسازی نیروی‌انسانی، مجوز صدور به نمایندگان توانمند، تحقق بودجه در هر فصل و اتصال بیمه‌های زندگی به بخش واقعی اقتصاد را از عوامل مهم در رشد سازمانی عنوان کرد.


شایان ذکر است: سی و هفتمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا، روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه جاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، قائم مقام مدیرعامل، معاونان، مشاوران، مدیران ستادی، سرپرستان مناطق و روسای شعب سراسر کشور در شهر مشهد برگزار شد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد