درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38192صفحه نخست » جمعه، 13 اردیبهشت 1398 - 09:20
تغییرات بزرگ در فیسبوک در راه است
مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک در نشست سالانه توسعه‌دهندگان این شرکت از تغییرات بزرگی خبر داد که در طراحی فیس‌بوک و برخی ویژگی‌های آن اعمال خواهد شد تا این شبکه‌ اجتماعی را دوستانه‌تر کرده و کاربران را به هم نزدیک‌تر کند. این تغییرات جدید خاص و ایمن بوده و و بخشی از بزرگترین تغییراتی هستند که تا کنون یک شبکه اجتماعی دست به آن زده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک در نشست سالانه توسعه‌دهندگان این شرکت از تغییرات بزرگی خبر داد که در طراحی فیس‌بوک و برخی ویژگی‌های آن اعمال خواهد شد تا این شبکه‌ اجتماعی را دوستانه‌تر کرده و کاربران را به هم نزدیک‌تر کند. این تغییرات جدید خاص و ایمن بوده و و بخشی از بزرگترین تغییراتی هستند که تا کنون یک شبکه اجتماعی دست به آن زده است.
 
 به گفته زاکربرگ یکی از مهم‌ترین تغییراتی که اعمال خواهد شد، مربوط به بخش طراحی است و به سلطه رنگ آبی بر فیس‌بوک پایان خواهد داد. یک نسخه اینتراکتیو و برهم‌کنشی برای موبایل طراحی خواهد شد که به کار نسخه آبی و سفید فعلی پایان خواهد داد.
 
 به گزارش بلومبرگ رئیس فیس‌بوک گفت: «برای خیلی‌ها، بزرگترین امکانی که اینترنت در اختیار ما قرار داده، این است که همزمان با کل جهان در ارتباط باشیم ولی امروز چالش دیگری مطرح است و آنکه جای ویژه خود را در جهان بیابیم. فضای خصوصی این امکان را به ما می‌دهد که خودمان باشیم. ما در آینده سرویس‌های خودمان را روی این بخش متمرکز می‌کنیم.»
 
 طراحی نسخه تلفن همراه فیس‌بوک در آینده تمرکز ویژه‌ای روی گروه‌ها (Groups) خواهد داشت. در این نسخه اطلاعات فعالیت‌های اعضای گروه، در بخش ویژه‌ای نمایش داده خواهد شد تا آنها بتوانند همدیگر را بهتر زیر نظر بگیرند و فضایی در اختیار داشته باشند که برای آنها نوشتن در فضای خصوصی و دور از چشم دیگر کاربران را ممکن کند.
 
 زاکربرگ تاکید کرد که ده‌ها میلیون گروه در فیس‌بوک و جود دارد و بیش از 400 میلیون کاربر فیس‌بوک حداقل عضو یک گروه هستند که برای آنها معنادار و با مفهوم تلقی می‌شود.
 
 به روزرسانی‌های جدید به کاربران فیس‌بوک این امکان را می‌دهد به شکل آسان‌تری گروه‌هایی متناسب با علایق خود پیدا کنند و خود گروه‌ها نیز قادر به ارسال هشدار یا نوتیفیکیشن به اعضای سایر گروه‌ها خواهند بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد