درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38190صفحه نخست » خبر یکجمعه، 13 اردیبهشت 1398 - 08:49
گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش برگزار شد
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور با اشاره به تفاوت رسانه امروز با گذشته تاکید کرد که تبلیغات در دنیای امروزمانند مسکن است و درموارد خاص باید انجام شود لذا درمان باید به صورت ارایه اطلاعات باشد و این اطلاعات باید قابل سنجش ومقایسه باشد و خام فروشی اطلاعات مفید نیست به طوریکه اطلاعات برای مخاطبان باید عینی، ساده و باور پذیر باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور با اشاره به تفاوت رسانه امروز با گذشته تاکید کرد که تبلیغات در دنیای امروزمانند مسکن است و درموارد خاص باید انجام شود لذا درمان باید به صورت ارایه اطلاعات باشد و این اطلاعات باید قابل سنجش ومقایسه باشد و خام فروشی اطلاعات مفید نیست به طوریکه اطلاعات برای مخاطبان باید عینی، ساده و باور پذیر باشد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات آموزش و پرورش، خدادی درگردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی به دنبال استقلال و منافع حداکثری برای مردم ایران است درحالیکه غرب به دنبال کشورهای پیرو و وابسته می گردد تا منافع خودش را تامین کند و این تعارض بین جمهوری اسلامی و غرب است چنانچه کشورهای وابسته غرب هم فقط تامین منافع غرب را باید انجام دهند نه منافع مردم خودشان، شاهد این مدعی وضعیت بسیاری از کشورهای وابسته در منطقه است که توان دفاع از خود را ندارند و باید برای هرموضوع کوچکی از آنها کسب اجازه کنند حتی اموالشان .

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و رییس جمهور در سخت ترین شرایط کشور و در مراکز تصمیم گیری طی چهل سال گذشته حضور داشته اند، مقتدرو استوار و باشجاعت و تدبیر در تلاش برای مدیریت عبور از شرایط تحمیلی و سخت جاری کشورمی باشند اظهارداشت: اداره کشور به دست افرادی درسه قوه و ارگان های نظامی و امنیتی و نظامی است که بحران های مختلف را در طول چهل سال گذشته با فراز و نشیب های بسیار سخت مواجهه وبا تجربه مقابله با بحران از آنها با سربلندی و استقلال عبور کرده اند، اکنون نیز با اقتداردرحال عبور از این شرایط سخت تحمیل شده توسط امریکا وهم پیمانانش با حمایت و نقش موثر مردم به حول و قوه الهی می باشیم .

خدادی با اشاره به تفاوت رسانه امروز با گذشته اظهارکرد: ما برای زندگی و زنده بودن نیاز به ارتباط داریم و ارتباط در دنیای امروز بر مبنای تبادل اطلاعات صورت می گیرد و اگر اطلاعات دوطرفه نباشد به درک متقابل منجر نمی شود و برای طرفین این ارتباط سودمند نخواهد بود.

او در ادامه گفت: ما به فهم مشترک در تبادل اطلاعات نیاز داریم و اگر دوسویه نباشد منافع طرفین را ایجاد نمی کند و به همین علت باید سهم و نقش به هریک از طرفین بدهیم.

خدادی با اشاره به اینکه امروز با دردست گیری قدرت اطلاعات در دست یک جامعه، باعث شده تا همه مولفه ها به این سمت نشان داده شود گفت: قدرت امروز، داشتن اطلاعات است و هرکس اطلاعات بیشتری داشته باشد، قدرت بیشتری خواهد داشت و این توانایی می دهد.

او بر ضرورت دانش پردازش اطلاعات گفت: درگذشته انحصار اطلاعات می توانست قدرت ایجاد کند اما در دنیای جدید این طور نیست و اگر آن جامعه ای که اطلاعات دارد نتواند آن را پردازش کند، کارآرایی نخواهد داشت و قدرتی برایش به وجود نخواهد آورد و امروز انحصار اطلاعات هیچ قدرتی ایجاد نخواهد کرد لذا قدرت در جمع آوری، پردازش و نتیجه گیری از اطلاعات است.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره اینکه در۲۰ سال قبل برای ارسال یک خبر و چند عکس به چندین دستگاه گرانقیمت با صرف وقت زیاد و نیاز به مکان اختصاص داشت، اظهار کرد: در مختصات رسانه امروز هر کس که یک موبایل دارد یک رسانه است و دستگاه ها را یکپارچه کرده و محدودیت زمانی و مکانی را از بین برده است وهرکس این رسانه را بشناسد می تواند در مورد رسانه بهترین تصمیم را بگیرد.

او گفت: باید صاحبان رسانه امروز را به رسمیت بشناسیم و اطلاعاتی که فرد را قضاوت برساند و تصمیم بگیرد و عملی انجام دهد دارای اهمیت است‌ لذا حرف های دیدگاهی به درد دنیا امروز نمی خورد.

خدادی با اشاره به اینکه یکی از اصول رسانه امروز شناسایی مخاطب جامعه امروز است تا بر اساس آن مهندسی مخاطب صورت گیرد، اظهارکرد: باید شناسایی مخاطب صورت گیرد و بر اساس آن محتوی تولید شود نه برعکس .

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبلیغات در دنیای امروز مانند مسکن است و در موارد خاص باید انجام شود لذابرای درمان باید اطلاعات تولید کنیم و این اطلاعات باید قابل سنجش و مقایسه باشد و خام فروشی اطلاعات به درد نمی خورد به طوریکه اطلاعات باید عینی، ساده و باور پذیر باشد.

خدادی با اشاره به کاربرد رسانه در آموزش و پرورش گفت: باید بپذیریم میلیاردها شریک در حوزه رسانه داریم و باید آنها را قبول کنیم و ارتباطاتی دوسویه با مخاطبان خود داشته باشیم لذا از گزارش کار بپرهیزید و در تعاملی دو طرفه با مردم به آنها اطلاعاتی بدهید که برای آنها مفید باشد به طوریکه تبادل اطلاعات دو سویه انجام گیرد.

او اضافه کرد فرصت و تهدید در هر فرایندی وجود دارد و هنر ما نیز نه تنها استفاده از فرصت هاست بلکه باید تهدیدات را نیز به فرصت تبدیل کنیم تاکید کرد: به رسانه امروز به عنوان یک فرصت نگاه کنیم و برای تهدیدهای آن نیز به جای مقابله چاره اندیشی کنیم و نهایتا به دنبال تولید اطلاعات برای مخاطب باشیم و به جای خام فروشی اطلاعات دنبال فراورده های اطلاعاتی متناسب با نیاز برای شریک سازی در اداره جامعه تلاش کنیم.

 

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش: روابط عمومی ها در انتشار خبر خوب کوشا باشند
 قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و به موقع
روابط عمومیهای آموزش و پرورش تاکید کرد.

امیرعلی نعمت‌الهی در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم و تشکر از تلاش های معلمان سراسر کشور گفت: «اولین روز هفته بزرگداشت مقام معلم با تجدید میثاق با امام راحل آغاز شد و در توفیق مضاعف دیگری به شرفیابی رهبر معظم انقلاب رسیدیم و از سخنان گرانبهای ایشان نسبت به مقام معلم و نظام تعلیم و تربیت بهره بردیم و توصیه های ایشان نسبت به آموزش و پرورش را حتما اجرایی خواهیم کرد.»

او ادامه داد: «هماهنگی در روابط عمومی های سراسر کشور ضرورت دارد تا تبیین سیاست های وزیر آموزش و پرورش انجام گیرد و استان ها در چارچوب های این سیاست ها حرکت کنند.»

نعمت الهی بر شرایط کاری روابط عمومی ها و سختی کار آنها تاکید کرد و به حوادث ابتدای سال ۹۸ که از سیل در استان های مازندران و گلستان آغاز شد و به استان‌های فارس، ایلام، لرستان و خوزستان و سایر استان های کشور انجامید اشاره کرد و گفت: «با توجه به آسیب‌هایی که به مدارس رسید ستادهای بحران در وزارتخانه تشکیل شد، لذا ضرورت اطلاع رسانی سریع و به موقع درمورد وضعیت مدارس در استان های سیل زده موجب شد کار روابط عمومی‌ها در ایام نوروز دو چندان شود.»

او در ادامه به اتفاقاتی مانند حوادث سرویس دانش‌آموزی یا مشکلاتی که در مدارس بوجود می آید اشاره کرد و گفت: «اطلاع رسانی سریع و به موقع روابط عمومی‌ها و انتشار اخبار صحیح به افکارعمومی لازم و ضروری است.»

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش به برخی مشکلات کشورکه به دلیل دشمنی قدرت های خارجی به وجود آمده است اشاره کرد و گفت: «باید با توجه به این مشکلات بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و به نظام و دولت کمک کنیم تا از استقلال وعزت ما دفاع کنند.»

او افزود: «با توجه به شرایط کنونی کشور کارها را مرحله بندی کنید و درجاتی از کار که در شرایط فعلی امکان پذیر است را انجام دهید.»

نعمت‌الهی به تغییراتی که در چارت وزارت آموزش و پرورش به وجود آمد و دو حوزه وزارتی و مرکز روابط عمومی با هم ادغام شدند و مرکز امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی تشکیل شد اشاره کرد و گفت: «جایگاهی که برای مدیران روابط عمومی استان ها تعریف شده یک نقطه قوت برای روابط عمومی های آموزش و پرورش سراسر کشور است و از ابتدای پذیرش این مسئولیت درصدد تقویت این جایگاه بودم و براساس تکلیفی که به نظام تعلیم و تربیت کشور دارم عمل می کنم.»

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان اشاره و تاکید کرد: «نظر ایشان بر محوریت قرار گرفتن سند تحول در آموزش و پرورش است و روابط عمومی ها باید به گونه ای عمل کنند تا زمینه اجرایی شدن هرچه بیشتر سند تحول فراهم شود.»

او افزود: «روابط عمومی ها در انتشار خبر خوب باید تلاش کنند و اجازه ندهند فقط اخبار ناامید کننده در جامعه پخش شود و خبرهای خوبی که در اداره و زیرمجموعه های کاری آنها اتفاق می افتد را منتشر کنند.»

نعمت‌الهی به پیروی از توصیه رهبری تاکید کرد و گفت: «برنامه های وزیر آموزش و پرورش همان برنامه‌های دولت است لذا برنامه‌ها باید برای مردم ملموس شود و اگر اقدامی صورت می گیرد در اطلاع رسانی رسانی و انتشار اخبار آن کوشا باشیم.»



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد