درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:22   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38183صفحه نخست » خبر یکجمعه، 13 اردیبهشت 1398 - 08:20
گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی استانداری های کشور برگزار شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی و اموربین‌الملل وزارت کشور در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری‌ در همدان ضمن اشاره به بی احتیاطی یک خبرگزاری در انتشار خبر بنزین، خلاقیت در انتشار اخبار و بهره گیری از نظریات نخبگان در این حوزه، دقت در انتشار اخبار را از سوی رسانه ها و روابط عمومی ها خواستار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز اطلاع رسانی و اموربین‌الملل وزارت کشور در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری‌ در همدان ضمن اشاره به بی احتیاطی یک خبرگزاری در انتشار خبر بنزین، خلاقیت در انتشار اخبار و بهره گیری از نظریات نخبگان در این حوزه، دقت در انتشار اخبار را از سوی رسانه ها و روابط عمومی ها خواستار شد.
 
 به گزارش شارا، شجاعی کیاسری، رئیس مرکز اطلاع رسانی و اموربین‌الملل وزارت کشور عصر پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت و امور بین‌الملل استانداری‌ در همدان با تاکید بر دقت انتشار اخبار اظهار داشت: در شرایط فعلی، رسانه‌ها در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و رسانه‌های داخلی باید اهمیت موضوع را درک کرده و بر اساس وظایف خود، با تدبیر مطالبات مردم را پیگیری کنند؛ در این صورت مسئولین در فضایی آرام و به دور از حاشیه به وظیفه خود به شکل مطلوبی عمل‌ می‌کنند.
 
 بی احتیاطی یک خبرگزاری در انتشار خبر بنزین
 شجاعی کیاسری با اشاره به شکل گیری حواشی بسیار نامناسب و ایجاد تنش و اضطراب در بین مردم کل کشور در رابطه با افزایش قیمت بنزین به واسطه انتشار اخبار کذب در یکی از خبرگزاری‌ها ، اظهار کرد : ایجاد تنش و نا آرام کردن فضا در کشور فرصت بسیار خوبی را برای حرکت‌های شیطانی دشمن پدید می‌آورد؛ این خبرگزاری روز گذشته با بی تدبیری و بی احتیاطی باعث بهم ریختگی در نظم کل کشور شد؛ از این رو اصحاب رسانه باید نسبت به خط قرمز‌های کشور آگاهی داشته و با تدبیر بیشتری اقدام به انتشار اخبار خود کنند.
 
 رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با بیان اینکه ابلاغ سیاست بسته‌های رسانه‌ای، فرصتی را برای انتشار اخبار درست و امید بخش در شرایط فعلی کشور پدید می‌آورد، مطرح کرد: در این بسته نظارت بر رسانه‌ها شکل کامل تری پیدا می‌کند؛ بدون شک خروجی عملکرد موفقیت آمیز مسئولین ارشد استان با کمک نشر اخبار صحیح توسط رسانه‌ها محقق می‌شود؛ از این رو اصحاب رسانه باید با تدابیر بیشتری نسبت به انتشار اخبار خود عمل کنند.
 
 خلاقیت در انتشار اخبار
 وی با اشاره به عملکرد متفکرانه مسئولین کشور در رابطه با چگونگی مقابله با سیل، عنوان کرد: خوشبختانه اطلاع رسانی در بحث سیل به شکل بسیارمطلوب و به دور از حاشیه صورت گرفت؛ رسانه‌ها باید خلاقیت در انتشار اخبار و ذوق و نشان دهند تا مردم به شکل بهتری متوجه شفافیت و کارآمدی مسئولان نظام شوند.وی با بیان اینکه دشمن با انتشار مطالب کذب در فضای مجازی سعی بر بی اعتمادی مردم به نظام و نشان دادن ناکارآمدی مسئولین دارد، بیان کرد: اطلاع رسانی به موقع و انتشار مطالب درست باعث ناامیدی و شکست دشمنان می‌شود؛ اطلاع رسانی مطلوب در بحث سیل باعث شد تا جهانیان کارآمدی مسئولین نظام را در چگونگی مدیریت و مهار سیل بدون کوچک ترین نیاز مالی به سایر کشورها ببینند.
 
 رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور ساخت گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همانند واتساپ با حضور استانداران را برای ارتباط با مردم الزامی شمرد و تصریح کرد: مردم در چنین شرایطی می‌توانند با بالاترین مقام استانی خود صحبت کرده و نیازهای اساسی خود را مطرح کنند.
 
 شجاعی‌کیاسری با تاکید بر لزوم انتشار اخبار همراه با خلاقیت به گوش مردم کشور و یا حتی جهان، تشریح کرد: برگزاری جشنواره‌های شاد محلی و مناسبتی بهترین شیوه برای افزایش نشاط در بین مردم و تبلیغ محصولات کشاورزی، صنایع دستی و آداب و رسوم هر استان است.
 
 بهره گیری از نظریات نخبگان
 وی به کارگیری نظرات و پیشنهادات نخبگان هر استان را بهترین شیوه برای ارتباط مسئولان با مردم و همچنین مدیریت استان خواند و گفت: تأسیس مرکز نظرسنجی و استفاده از نخبگان دانشجو و دانش‌آموزان در فصل تابستان، بهترین راهکار برای حل مشکلات هر استان است.
 
 شجاعی‌کیاسر با تاکید بر قدرت رسانه برای مدیریت جهان، خاطرنشان کرد: کشور آمریکا با وجود اینکه تنها ۳ درصد از جمعیت جهان را در خود جای داده، ۹۰ درصد قدرت رسانه را در اختیار دارد و به واسطه همین قدرت توانایی اداره و مدیریت جهان را دارا است.
 
 وی ادامه داد: رسانه‌ها کمک کنند تا با خنثی سازی شایعات در فضای مجازی، مسئولین در کنار اعتماد مردم و مشارکت حداکثری آنان در صندوق‌های رأی، اهداف خود را عمل کنند.
 
 رئیس مرکز اطلاع رسانی و اموربین‌الملل وزارت کشور در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری‌ در همدان با تاکید بر دقت انتشار اخبار اظهار داشت: در شرایط فعلی، رسانه‌ها در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و رسانه‌های داخلی باید اهمیت موضوع را درک کرده و بر اساس وظایف خود، با تدبیر مطالبات مردم را پیگیری کنند؛ در این صورت مسئولین در فضایی آرام و به دور از حاشیه به وظیفه خود به شکل مطلوبی عمل‌ می‌کنند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد