درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38155صفحه نخست » دوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 - 13:06
به دلیل نقض حریم خصوصی، کانادا از فیس‌بوک شکایت می‌کند
نهاد مسئول حریم خصوصی کانادا با اعلام این خبر گفت که فیسبوک را به علت سهل انگاری و بی توجهی در رسیدگی به اطلاعات شخصی به دادگاه خواهد کشاند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نهاد مسئول حریم خصوصی کانادا با اعلام این خبر گفت که فیسبوک را به علت سهل انگاری و بی توجهی در رسیدگی به اطلاعات شخصی به دادگاه خواهد کشاند.

نهاد مسئول حریم خصوصی کانادا به دلیل نقض حقوق کاربران کانادایی فیس‌بوک از این غول فضای مجازی شکایت می‌کند.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از theverge، نهاد مسئول حریم خصوصی کانادا با اعلام این خبر گفت که فیس‌بوک را به علت سهل انگاری و بی توجهی در رسیدگی به اطلاعات شخصی به دادگاه خواهد کشاند.

دانیل ترین ، مسئول حریم خصوصی کانادا، در این رابطه گفت: با توجه به اینکه اطلاعات شخصی و حساس تعداد زیادی از کاربران در اختیار فیس‌بوک است عدم پایبندی این شرکت به مسئولیت پذیری در قبال اطلاعات خصوصی برای ما اصلا خوشایند نیست.

وی افزود: چارچوب حفاظت از حریم خصوصی افراد در این شرکت ناقص است در عین حال ترمهای آنها مبهم و انعطاف پذیر هستند به گونه‌ای که حفظ حریم خصوصی در این مجموعه واقعا بی معنی شده است.

این اقدام دفتر مسئول حریم خصوصی کانادا درپی رسوایی بهار گذشته فیس‌بوک در رابطه با کمبریج آنالیتیکا صورت گرفته است.

حدود 300.000 کاربر فیس‌بوک از سراسر جهان با دانلود نرم افزار “This is Your Digital Life” و مشورت شرکت کمبریج آنالیتیکا برای اهداف سیاسی خود به اطلاعات شخصی کاربران راه پیدا کردند.

این نرم‌افزار می‌تواند به غیر از اطلاعات کاربران فیس‌بوکی که آگاهانه این نرم‌افزار را نصب کرده‌اند به اطلاعات دیگر کاربرانی که با این کاربر در ارتباط هستند نیز دست یابد.

بنابر این گزارش، این سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد منجر به نقض حریم شخصی و فاش شدن اطلاعات 87 میلیون کاربر فیس‌بوک در سراسر جهان از جمله 600 هزار کانادایی شد.

شرکت فیس‌بوک در واکنش به این افشاگری مجوز شرکت کمبریج آنالیتیکا را برای تبلیغات در محصولات این شرکت را باطل کرد. بااین‌حال به گفته گاردین فیس‌بوک بیش از دو سال در مورد این درز امنیتی اطلاع داشته اما اقدامی برای محافظت از کاربرانش انجام نداده‌است.

جنجال‌های رسانه‌ای ایجاد شده بر ضد این شرکت در سال ۲۰۱۸، عملاً همه مشتری‌ها و منابع شرکت را فراری داده و در مه ۲۰۱۸ مدیران آن اعلام کرده‌اند که ادامه کار برایشان ممکن نیست و چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی ندارند.


به همین دلیل دفتر حریم خصوصی کانادا در گزارش ذکر شده، قرار است یافته‌های خود را در برای تغییر در شیوه‌های حفظ حریم خصوصی در فیس‌بوک در اختیار دادگاه فدرال کانادا قرار دهد.

فیس‌بوک در واکنش این اقدام کانادا مدعی شده که نتیجه این تحقیقات را جدی می‌گیرد و امیدوار است به توافقی با مقامات کانادایی دست یابد.

در همین حال پلیس کانادا هم در حال تحقیق در این زمینه است که چگونه فیس‌بوک به شرکت کمبریج آنالیتیکا اجازه داده تا از اپلیکیشنی برای دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران و استفاده و تحلیل آنها بهره بگیرد.

پیش از این رگولاتوری ایرلند هم به علت افشای کلمات عبور صدها میلیون نفر از کاربران فیس‌بوک تحقیقاتی را در مورد این شرکت آغاز کرده بود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد