درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38153صفحه نخست » دوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 - 12:47
اخراج کارمندان آمازون توسط هوش مصنوعی
سطح بالای انتظارات آمازون از کارمندانش بارها در تحقیقات نشان داده شده، اما یک گزارش جدید نشان می دهد نه تنها این شرکت دائما فعالیت کارمندان انبارهایش را تحت نظر دارد بلکه یک سیستم نظارتی مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده که در صورت نیاز قادر به اخراج آنهاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سطح بالای انتظارات آمازون از کارمندانش بارها در تحقیقات نشان داده شده، اما یک گزارش جدید نشان می دهد نه تنها این شرکت دائما فعالیت کارمندان انبارهایش را تحت نظر دارد بلکه یک سیستم نظارتی مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده که در صورت نیاز قادر به اخراج آنهاست.
 
 به گزارش دیجیاتو، یک سخنگوی آمازون با تایید بر اینکه سال گذشته بیش از 300کارمند تاسیسات بالتیمور این شرکت به دلیل بهره وری پایین اخراج شده اند، از افت نسبی تعداد کارمندان اخراجی بخش آمریکای شمالی این شرکت خبر داد.
 
 سیستم نظارتی آمازون متغیری به نام «زمان استراحت» را اندازه گیری می کند که نشان می دهد هر کارگر چه زمانی به استراحت یا فعالیتی غیر از کار مشغول بوده است. فشار این موضوع روی کارمندان به حدی بالاست که برخی از آنها اعلام کرده اند برای جلوگیری از دریافت اخطار حتی استفاده از سرویس بهداشتی را هم کنار گذاشته اند. چندی پیش تعدادی از کارمندان مسلمان این شرکت نیز در دفاع از حق شان برای نماز خواندن تجمعی اعتراضی برپا کرده بودند.
 
 این سیستم نظارتی در صورتی که یک کارگر انتظارات آمازون را برآورده نکند ابتدا شروع به اخطار دادن کرده و در صورت نیاز می تواند بدون دخالت انسان اقدام به اخراج فرد کند؛ هرچند آمازون مدعی است اپراتورها می توانند کنترل سیستم را به دست بگیرند. این شرکت همچنین اذعان کرده برای کارکنانی که به اهداف تعیین شده نمی رسند برنامه های آموزشی در نظر گرفته است.
 
 منتقدان آمازون را شرکتی توصیف می کنند که به جای افراد تنها به اعداد و ارقام اهمیت می دهد. بسیاری از کارکنان این شرکت گزارش می دهند به دلیل بررسی فعالیت شان توسط هوش مصنوعی خودشان نیز حسی مانند روبات ها پیدا کرده اند.
 
 به گزارش خبرنگار بیزینس اینسایدر، سطح بالای انتظارات آمازون به کارکنان انبارهای این شرکت محدود نمی شود بلکه بسیاری از راننده ها نیز اعلام کرده اند برای تحویل بسته های بیشتر مجبور به زیرپا گذاشتن بسیاری از قوانین رانندگی می شوند و حتی در محله های شلوغ هم از سرعت شان نمی کاهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد