درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 10:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38105صفحه نخست » گفتگوجمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 09:43
کتابی برای فعالان روابط عمومی دوران پسابرجام
کتاب «روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای» اثر ویلکاکس و لارنس نولت دیگر کتاب آماده شده در سال 97 است که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می شود، این کتاب تا کنون 23 بار در آمریکا تجدید چاپ شده است و به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای افرادی است که می خواهند وارد حرفه روابط عمومی شوند و همچنین توانایی نوشتاری و چگونگی استفاده از منابع را برای متخصصان روابط عمومی ارتقا می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهدی باقریان، مدیر انتشارات کارگزار روابط عمومی و همچنین مدیر مسئول یکی از پایگاه‌های اطلاع رسانی تخصصی حوزه رسانه و روابط عمومی در گفتگو با خبرگزاری کتاب (ایبنا) گفت: امسال 13 عنوان کتاب چاپ اولی داریم که یکی از آنها کتاب «خلاقیت در روابط عمومی» است؛ این اثر ترجمه‌ای کتاب برگزیده موسسه روابط عمومی انگلستان است و توسط موسسه ما ترجمه شده است. از آنجایی که داشتن خلاقیت در فعالیت روابط عمومی نکته مهمی است و به عنوان یک هدف اصلی تلقی می‌شود، مطالعه این کتاب برای فعالان روابط عمومی بسیار اهمیت دارد.
 
 وی افزود: کتاب «روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه‌ای» اثر ویل کاکس و لارنس نولت دیگر کتاب آماده شده در سال 97 است که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌شود، این کتاب تا کنون 23 بار در آمریکا تجدید چاپ شده و به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای افرادی است که می‌خواهند وارد حرفه روابط عمومی شوند و همچنین توانایی نوشتاری و چگونگی استفاده از منابع را برای متخصصان روابط عمومی ارتقا می‌دهد. بخش‌هایی از این کتاب هم نحوه برخورد فعالان روابط عمومی با تلویزیون و فضای مجازی است.
 
 باقریان تاکید کرد: کتاب «مدیریت پاسخ گویی در حوزه روابط عمومی» برای اولین بار در ایران چاپ شده و پروتکل‌های بین‌المللی که برای فعالیت در این حوزه وجود دارد را شرح و تبیین کرده است. این کتاب محتوای به روز در روابط عمومی در حوزه داخلی و مسائل جهانی را شامل می‌شود و به این ترتیب اثری است که ویژگی بومی و محلی دارد.
 
 مدیر انتشارات کارگزار روابط عمومی با بیان اینکه کتاب «روزنامه‌نگاری پهبادی» برای اولین بار توسط ناشران دیگر منتشر شده است، تصریح کرد: ما هم کتابی با این عنوان داریم که ترجمهای از نسخه سال 2017 است و در نوع خود به روزتر از عنوان مشابه است. همچنین در بخشی از این کتاب قوانین فعالیت روزنامه‌نگاری پهبادی مدنظر قرار گرفته است.
 
 وی ادامه داد: کتاب «دستورالعمل قطعی اهداف و نتایج کلیدی OKR» که به حوزه برنامه ریزی در روابط عمومی می‌پردازد و به سازمان‌های فعال در بخش برنامه ریزی کمک می‌کند. توصیه این کتاب این است که اهداف و برنامه ریزی‌های سازمان‌ها طولانی مدت نباشد و در بازه‌های 3 و 6 ماهه تعریف شود.
 
 باقریان با بیان اینکه بعد از اجرایی شدن توافق نامه برجام خلاء انتشار کتابی که به فعالان روابط عمومی کمک کند تا در تعاملات تجاری جهانی وارد شوند را احساس می‌کردیم، گفت: کتاب جیبی «ارتباطات موثر جهانی» در پاسخ به خلاء احساس شده را ترجمه کردیم. این کتاب روش‌های ثابت برقراری ارتباطات با سایر کشورها را بر اساس مسائل فرهنگی و ارزش‌های آنها مورد توجه قرار می‌دهد.
 
 باقریان با اشاره به اینکه بالغ بر 90 عنوان کتاب توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است، ادامه داد: این موسسه برنامه‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی دارد که کتاب‌های آن به صورت مجموعه مقالات منتشر می‌شوند و برای سال جاری سه عنوان کتاب به این شکل در نمایشگاه عرضه شده است.

 

گفتگو: محمد فیروزی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد