درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 01:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3801صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 2 تیر 1392 - 04:47
پویایی روابط عمومی نشانه حیات و نشاط سازمان است
در شرایط بازار رقابتی حال حاضر دنیا، بنگاه های اقتصادی نیازمند برخورداری از یک روابط عمومی کارآمد و اثرگذار هستند چرا که کمک به ایجاد خلق ارزش افزوده یکی از مهم ترین کارکردهای روابط عمومی در سازمان است.
  

 

شارا- نخستین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل این بانک برگزار شد. در این همایش با بیان اینکه روابط عمومی نقش ارزشمندی در فرآیند کسب و کار دارد، گفت: در شرایط بازار رقابتی حال حاضر دنیا، بنگاه های اقتصادی نیازمند برخورداری از یک روابط عمومی کارآمد و اثرگذار هستند چرا که کمک به ایجاد خلق ارزش افزوده یکی از مهم ترین کارکردهای روابط عمومی در سازمان است.: چنانچه روابط عمومی دچار جمود و ایستایی شود نه تنها خودش بلکه سازمانش را هم از قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت باز می دارد، بنا بر این هر چه برای پویایی و روز آمدی روابط عمومی تلاش کنیم، به نشاط بیشتر بانک مان کمک کرده ایم....

به شارا به نقل از گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر غلامحسن تقی نتاج - مدیر عامل بانک

نتاج پویایی روابط عمومی را نشانه حیات و نشاط سازمان دانست و افزود

وی با بیان اینکه برای استمرار نشاط در روابط عمومی باید ابتدا پاسخگوی سئوالات اساسی و تعیین اولویت هایمان در حوزه فعالیت خود باشیم، خاطر نشان کرد: اجرا و استقرار بانکداری اسلامی از مهم ترین اهداف بانک مهر اقتصاد است از اینرو با در نظر گرفتن این هدف کلی، مسیر حرکت روابط عمومی نیز مشخص می شود

نتاج با تأکید بر اینکه روابط عمومی را نباید فقط محدود به کارکنان ستادی سازمان کنیم، گفت: سازمان های امروزی به ویژه در فضای مردم سالاری و جمهوریت باید پاسخگوی ذینفعان خود باشند و لازمه این پاسخگویی، برقراری ارتباط دو سویه است بنا بر این کارکنان شعب بانک مهر اقتصاد در صف اول این بنگاه اقتصادی با ارتباط صحیح با مشتری می توانند کمک شایانی به روابط عمومی نمایند

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پایان سخنانش با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: با وجود آن که دشمنان کشور تصورشان بر این بود که نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش های جدی مواجه شده است و مردم میل و رغبتی برای شرکت در انتخابات ندارند اما مردم همیشه در صحنه کشور بار دیگر با حضور پر شور در پای صندوق های رای حماسه آفریدند و دنیا را مبهوت عظمت خود کردند

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد