درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 17:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37999صفحه نخست » پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 18:32
جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
شرکت فیسبوک تایید کرد که اطلاعات مربوط به مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر خود را بدون اطلاعات آن‌ها جمع‌اوری کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت فیسبوک تایید کرد که اطلاعات مربوط به مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر خود را بدون اطلاعات آن‌ها جمع‌اوری کرده است.

به گزارش شارا از پایگاه خبری سی‌ان‌ان، این شرکت که بزرگترین شبکه اجتماعی جهان را در اختیار دارد، بتازگی اعلام کرد فهرست مخاطبین ایمیل کاربران در پی تغییراتی در طراحی شبکه که در حدود دو سال قبل انجام گرفت، به طور غیرعمدی جمع‌آوری شده است و اکنون فیسبوک در حال پاک کردن این اطلاعات از سرورهای خود است.


به گفته این شرکت ماجرا از سه سال قبل و با ایجاد تغییر در فرآیند گام به گام ارزیابی به‌منظور ثبت حساب کاربری جدید در این شبکه اجتماعی آغاز شده است. پیش از این تغییرات کاربران حق داشتند در خصوص بارگذاری فهرست مخاطبین ایمیل خود در فیسبوک تصمیم‌گیری کنند. اما در سال 2016 پیامی که این حق انتخاب را گوشزد می‌کرد، پاک شد و در نتیجه فهرست مخاطبین ایمیل برخی از کاربران بدون جلب رضایت آن‌ها در اختیار فیسبوک قرار گرفت.


به گفته سخنگوی فیسبوک، این شرکت تا ماه آوریل سال جاری میلادی از این موضوع بی اطلاع بوده و تا کنون این اطلاعات در اختیار هیچ شخصی در خارج از فیسبوک قرار نگرفته است.


این اتفاق، جدیدترین اشکال امنیتی است که می‌تواند منجر به پیگرد قانونی فیسبوک شود. در طول 18 ماه گذشته این شرکت درگیر رسوایی اطلاعاتی کمبریج و بزرگترین شکست امنیتی تاریخ بوده است. همچنین این شرکت پس از پخش مستقیم جریان تیراندازی پانزدهم مارس در دو مسجد واقع در نیوزیلند به دلیل استفاده مهاجم از ابزارهای پخش زنده فیسبوک به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. برنامه پیام فوری WhatsApp نیز که متعلق به این شرکت است با اتهام زمینه سازی برای گسترش اطلاعات غلط در هندوستان مواجه است. / ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد