درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37999صفحه نخست » پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 23:02
جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
شرکت فیسبوک تایید کرد که اطلاعات مربوط به مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر خود را بدون اطلاعات آن‌ها جمع‌اوری کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت فیسبوک تایید کرد که اطلاعات مربوط به مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر خود را بدون اطلاعات آن‌ها جمع‌اوری کرده است.

به گزارش شارا از پایگاه خبری سی‌ان‌ان، این شرکت که بزرگترین شبکه اجتماعی جهان را در اختیار دارد، بتازگی اعلام کرد فهرست مخاطبین ایمیل کاربران در پی تغییراتی در طراحی شبکه که در حدود دو سال قبل انجام گرفت، به طور غیرعمدی جمع‌آوری شده است و اکنون فیسبوک در حال پاک کردن این اطلاعات از سرورهای خود است.


به گفته این شرکت ماجرا از سه سال قبل و با ایجاد تغییر در فرآیند گام به گام ارزیابی به‌منظور ثبت حساب کاربری جدید در این شبکه اجتماعی آغاز شده است. پیش از این تغییرات کاربران حق داشتند در خصوص بارگذاری فهرست مخاطبین ایمیل خود در فیسبوک تصمیم‌گیری کنند. اما در سال 2016 پیامی که این حق انتخاب را گوشزد می‌کرد، پاک شد و در نتیجه فهرست مخاطبین ایمیل برخی از کاربران بدون جلب رضایت آن‌ها در اختیار فیسبوک قرار گرفت.


به گفته سخنگوی فیسبوک، این شرکت تا ماه آوریل سال جاری میلادی از این موضوع بی اطلاع بوده و تا کنون این اطلاعات در اختیار هیچ شخصی در خارج از فیسبوک قرار نگرفته است.


این اتفاق، جدیدترین اشکال امنیتی است که می‌تواند منجر به پیگرد قانونی فیسبوک شود. در طول 18 ماه گذشته این شرکت درگیر رسوایی اطلاعاتی کمبریج و بزرگترین شکست امنیتی تاریخ بوده است. همچنین این شرکت پس از پخش مستقیم جریان تیراندازی پانزدهم مارس در دو مسجد واقع در نیوزیلند به دلیل استفاده مهاجم از ابزارهای پخش زنده فیسبوک به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. برنامه پیام فوری WhatsApp نیز که متعلق به این شرکت است با اتهام زمینه سازی برای گسترش اطلاعات غلط در هندوستان مواجه است. / ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد