درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37920صفحه نخست » شنبه، 24 فروردین 1398 - 14:33
جک دورسی سال قبل ۱.۴۰ دلار از توییتر حقوق گرفت
گزارش شده جک دورسی سال گذشته ۱.۴۰ دلار از توییتر حقوق گرفته و به نظر می رسد سال آینده حقوق مدیرعامل توئیتر به صورت سمبلیک دو برابر شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گزارش شده جک دورسی سال گذشته ۱.۴۰ دلار از توییتر حقوق گرفته و به نظر می رسد سال آینده حقوق مدیرعامل توئیتر به صورت سمبلیک دو برابر شود.

به گزارش دیجیاتو، البته این اولین باری است که جک دورسی پس از بازگشت خود به سکان مدیریت توییتر در سال ۲۰۱۵ میلادی حقوق می گیرد. دیروز توییتر گزارشی برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فرستاده و حقوق دورسی طی همین گزارش، لو رفته است.

جک دورسی طی سه سال گذشته هیچ گونه حقوق، سود یا پاداشی از این شبکه اجتماعی دریافت نکرده و علت این تصمیم را «تعهد و باور وی به پتانسیل بلندمدت ارزش آفرینی توییتر» عنوان کرده است.

برخی از رسانه ها رابطه مستقیم و جالبی میان حقوق دریافتی و میزان کاراکتر های مجاز پست های توییتر پیدا کرده اند. همانطور که می دانید پیشتر کاربران توییتر تنها مجاز بودند که پست هایی با ۱۴۰ کاراکتر منتشر کنند. به نظر می رسد که بابت هر کدام از این کاراکتر ها یک سنت به حساب دورسی ریخته شده است.

البته پرداخت دستمز د های کم و سمبلیک آنچنان هم در سیلیکون ولی غیرمعمول نیست و طی 10 سال گذشته نمونه های زیادی از آن دیده شده که می توان به حقوق های دریافتی استیو جابز از اپل یا دستمزد اریک اشمیت، سرگی برین و لری پیچ در گوگل و بسیاری دیگر اشاره کرد.

همانطور که می دانید از زمان راه اندازی شبکه اجتماعی توییتر، کاربران مجبور بودند محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را برای پست های شان رعایت کنند، اما دو سال پیش این رقم دو برابر شد و توییتر برای کاربرانش محدودیت ۲۸۰ کاراکتری در نظر گرفت.

گفتنی است برخی از کارشناسان با رقم حقوق دریافتی دورسی از توییتر شوخی کرده اند و مدعی شده اند اگر دستمزد دریافتی وی از این شبکه اجتماعی بالاتر رود، می تواند یک گالن بنزین بخرد (البته اگر قیمت بنزین در این کشور ثابت بماند). با این حال توییتر هیچ اظهارنظری درباره گزارشات منتشرشده نکرده و بعید است دلیلی برای پرداخت این حقوق سمبلیک ارائه کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد