درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37914صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 24 فروردین 1398 - 12:03
سرپرست روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در حکمی شهرام شعیبی را به عنوان مشاور رئیس سازمان، سرپرست روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در حکمی شهرام شعیبی را به عنوان مشاور رئیس سازمان، سرپرست روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد.

 

 دکتر مهدی پیرصالحی در این حکم آورده است؛ جناب آقای دکتر شهرام شعیبی عضو محترم هیات علمی سازمان غذا و دارو نظر به تجربه، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مشاور اینجانب، سرپرست روابط عمومی و سخنگوی این سازمان منصوب می شوید.

 

رئوس فعالیت های مد نظر به شرح ذیل می باشد:

با توجه به حساسیت رسانه های جمعی به امور غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، ایجاد زمینه های لازم برای تعامل سازنده با اصحاب رسانه.

حضور فعال رسانه ای به منظور جلوگیری از برخوردهای انفعالی با رسانه ها در حوزه فعالیت سازمان.

زمینه سازی به منظور اصلاح رفتار و فرهنگ عمومی در عرصه غذا و دارودر جهت ارتقاء سلامت آحاد جامعه.

همکاری و هماهنگی با مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور برنامه ریزی و ارتقاء اطلاع رسانی در بخش سلامت و فرآورده های سلامت محور.

استفاده از رسانه ها و فناوری های نوین علی الخصوص شبکه های اجتماعی داخلی همچنین تقویت و به روز رسانی تارنمای سازمان در جهت بهبود اطلاع رسانی به مخاطبین.

دریافت نظرات مردم، همکاران بویژ معاونین و مدیران غذا و دارو دانشگاهها از طریق نظر سنجی نوبه ای و تحلیل آن و ارایه نتیجه به مدیران سازمان جهت ارتقاء عملکرد سازمانی همکاری و هماهنگی با کلیه مدیران سازمان برای ایجاد فضای انتقال آزاد اطلاعات به مخاطبین و به روز رسانی این اطلاعات.

مدیریت کلیه مراسم، همایش، گردهمایی و نظایر آن با هماهنگی ادارات کل مربوطه

 

 امید است با تعامل سازنده با ادارات کل تخصصی و معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی در جهت تحقق اهداف این سازمان موفق باشید.

 

بدیهی است کلیه مدیران و همکاران سازمان کمال همکاری را با جنابعالی برای انجام صحیح ماموریتهای واحد روابط عمومی بعمل خواهند آورد. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه قادر متعال مسئلت دارم.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد