درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37843صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 19 فروردین 1398 - 17:27
اعلام کمک‌های غیر نقدی بانک توسعه تعاون به استان‌های سیل‌زده کشور
بانک توسعه تعاون در راستای همدردی باهم‌وطنان سیل‌زده و آسیب‌دیده برخی از استان‌های کشور اقدام به تهیه و اهداء کمک‌های غیر نقدی کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک توسعه تعاون در راستای همدردی باهم‌وطنان سیل‌زده و آسیب‌دیده برخی از استان‌های کشور اقدام به تهیه و اهداء کمک‌های غیر نقدی کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، هم‌زمان با وقوع سیل اخیر و جاری شدن سیلاب‌های شدید و آب‌گرفتگی در برخی از استان‌های کشور که منجر به صدمات و آسیب‌های مالی و جانی هم‌وطنان عزیز گردید، بانک توسعه تعاون نیز در انجام رسالت اجتماعی و وظیفه نوع‌دوستانه خویش همگام با سایر دستگاه‌ها، نهادها و آحاد مردم در امر کمک‌رسانی به حادثه دیدگان سیل اقدام به تهیه و اهداء هدایا و کمک‌های غیر نقدی به‌صورت تأمین بخشی از نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان ناشی از سیل نمود.

شایان‌ذکر است این هدایا و کمک‌های خیرخواهانه از قبیل مواد غذایی و بهداشتی و شوینده شامل گوشت، برنج، نان، غذای گرم، روغن مایع، ماکارونی، انواع کنسرو، تن ماهی، پنیر، صابون، شامپو، مایع دستشویی، آب‌معدنی، پتو دونفره وتک نفره، پوشک بچه، وسایل بهداشتی، ماسک، بالش، چکمه و کبریت و چادر بوده که برای مصرف مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران، لرستان، خوزستان کرمانشاه، ایلام و چهارمحال بختیاری تهیه و از طریق سازمان جمعیت هلال‌احمر و سایر نهادهای ذی‌ربط در اختیار مردم قرار گرفت.

 قابل‌ذکر است که مجموع کمک‌های اهدائی بانک توسعه تعاون لرستان به مردم سیل‌زده منطقه، شامل: 4 تن برنج، 200 کیلو گوشت، 100 عدد چادر 8 نفره دولایه، 2500 عدد تن ماهی، 900 عدد روغن مایع، 500 عدد مایع دستشویی، 8 میلیون پوشک بچه و وسایل بهداشتی،3000 عدد آب‌معدنی،5 کارتن کیک، 300 بسته نان و 1000 بسته کبریت بوده است که در قالب بسته‌های مختلف در اختیار مردم روستاهای، قالبی علیا ۳۸ بسته، روستای حیات والغیب 85 بسته، روستای اثر زمین ۴۰ بسته، روستای قالبی سفلی ۹۰ بسته، روستای چم حیدر ۳۲ بسته، روستای دم رود ۶۵ بسته شهرستان‌های معمولان و پلدختر قرار گرفت همچنین تعداد 100 بسته مواد غذایی شامل نان، کنسرو تن ماهی، پنیر و مواد شوینده، بهداشتی و آب‌معدنی، شامپو توسط بانک توسعه تعاون استان مازندران تهیه و در روستاهای عروسکتی و لپور صحرا از توابع شهرستان جویبار توزیع گردید.

همچنین مجموع کمک‌های اهدائی بانک توسعه تعاون استان گلستان در قالب تهیه بسته‌های نان، روغن مایع، ماکارونی، انواع کنسرو، تن ماهی، پنیر، صابون، شامپو، مایع دستشویی، آب‌معدنی، پتو دونفره وتک نفره، پوشک بچه، وسایل بهداشتی، ماسک، بالش، چکمه، به‌صورت یک کامیون و هشت نیسان باری از طریق سازمان هلال‌احمر در اختیار مردم سیل‌زده منطقه قرار گرفت.

ذکر این نکته ضروری است که مجموع کمک‌های اهدائی بانک توسعه تعاون خوزستان در قالب تخصیص غذای گرم به مردم سیل‌زده سوسنگرد و سه اردوگاه شهرستان شوش بوده و همچنین کمک‌های اهدای بانک توسعه تعاون استان‌های ایلام در قالب تهیه مواد غذایی و بهداشتی جهت ارسال به روستاهای مارجین و سیروان، چهارمحال بختیاری در قالب تهیه برنج و روغن و کرمانشاه نیز در قالب بسته‌های مواد غذائی از قبیل برنج و لوازم بهداشتی، شامپو و تخته پتو به دست مردم سیل‌زده منطقه رسید

گفتنی است که تا حال حاضر مجموع کمک‌های غیر نقدی این بانک به مبلغ 5 میلیارد بوده است و کماکان روند خدمات‌رسانی نقدی و غیر نقدی این بانک ادامه خواهد داشت، به‌نحوی‌که به همین

منظور بانک توسعه تعاون در چارچوب وظایف حرفه‌ای و تحقق مسئولیت اجتماعی و همچنین به‌منظور فراهم نمودن شرایط و تمهیدات لازم برای کمک به خسارت دیدگان و آسیب دیدگان ناشی از سیل اخیر اقدام به اعلام شماره‌حساب جاری به نام سازمان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت اقشار و آحاد مختلف اجتماعی به‌ویژه اتحادیه‌ها سراسری شرکت‌های تعاونی، شرکت‌های تعاونی استانی و شهرستانی، اعضاء تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون نمود تا هم‌وطنان عزیز و همه تعاون گران برای مشارکت در امر خداپسندانه و خیرخواهانه و برای کمک به جبران خسارات سیل‌زدگان اقدام به اعلام شماره‌حساب جاری کمک‌های مردمی سازمان هلال‌احمر نزد بانک توسعه تعاون ۳۱۳.۱۱۱.۲۵۵۹۲۹۴.۱ و شماره کارت: 9999-0999-0870-5029 نموده است.

همچنین به‌منظور مشارکت کلیه کارکنان و خانواده همکاران بانک توسعه تعاون در امر خداپسندانه و خیرخواهانه برای کمک به جبران خسارات سیل‌زدگان، این بانک اقدام به تخصیص شماره‌حساب و شماره کارت خاص به همین منظور نموده است که کارکنان و خانواده‌های آنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب جاری ۳۱۳.۱۱۱.۱۰۰۰۰.۴ نزد شعبه مستقل بانک توسعه تعاون تحت عنوان (کمک‌های خانواده بانک توسعه تعاون به آسیب دیدگان بلایای طبیعی) و شماره کارت 8887-7777-0870-5029 واریز نمایند

ادامه خبر در سایت www.ttbank.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد