درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 07:11   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3783صفحه نخست » خبر یکشنبه، 1 تیر 1392 - 02:21
با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”
حجت الاسلام دکتر حسام‌الدین آشنا” استاد دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق نقش قابل توجهی در حضور رسانه ای دکتر روحانی، بالاخص در جریان مناظرات ایفا نمود و با طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید” برای این کاندیدا، توانمندی خود را به خوبی نشان داد.
  

شارا- دانشگاه امام صادق (Imam Sadiq University) عنوان عمومی دانشگاهی است مختص به رشته‌های علوم انسانی، که بنا بر ادعای موسسین، سیستم آموزشی آن ترکیبی از علوم جدید و علوم حوزوی می باشد.

دانشگاهی غیردولتی که در محل سابق شعبه مدیریت دانشگاه هاروارد آمریکا در ایران، شکل گرفته و مخارج آن از طریق وجوهات و کمک های خیریه اداره می‌شود.

نقطه اشتراکی خسرو قنبری (مشاور امنیتی خاتمی)، سعید جلیلی(دبیر شورای عالی امنیت ملی)، احمد علم الهدی (امام جمعه مشهد)، مصطفی پورمحمدی (وزیر کشور سابق)، سعید حجاریان (ئوریسین جریان اصلاحات)، حسام الدین آشنا (مشاور رسانه ای حسن روحانی)، علی صالح آبادی (رئیس سازمان بورس)، محسن اسماعیلی (عضو حقوقدان شورای نگهبان)، عبدالله رمضان زاده (سخنگوی دولت خاتمی) و سیدمحمد حسینی (وزیر ارشاد) و جمع کثیری از معاونان (که با رفت و آمد وزرا هیچگاه تغییر نمی کنند) بدنه کارشناسی اکثر سازمان ها و وزارتخانه ها، سازمان صدا و سیما، رسانه ها، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی و… در یک کلیدواژه با هم ارتباط دارند. آن کلیدواژه هم “امام صادقی” است.

حضور و تاثیر گذاری دانشجویان و اساتید این دانشگاه در عرصه های گوناگون، بویژه در سال های اخیر برجسته و محسوس می باشد.

حضوری که شاید اوج آن در انتخابات ۹۲ وقتی عیان گردید که یکی از دانشجویان این دانشگاه در جمله فهرست تایید صلاحیت شدگان، در عرصه ی انتخابات یازدهم حضور پیدا کرد.
 
اما حضور امام صادقی ها فراتر از پشتیبانی از فردی واحد بود و تقریبا طیف تمامی کاندیداها در حلقه مشاوران ارشد خود عنوانی امام صادقی را در بر می گرفت.

از جمله این قسم مشاوران امام صادقی کاندیداهای رایست جمهوری دور یازدهم می توان به مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب اشاره نمود.
 
فردی که نقش قابل توجهی در حضور رسانه ای دکتر روحانی، بالاخص در جریان مناظرات ایفا نمود و با طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید” برای این کاندیدا، توانمندی برند سازی خود را به خوبی نشان داد.
 
نکته قابل توجه در باب حضور این مشاور امام صادقی در ترکیب تیم هدایتی دکتر روحانی، چیدنمان نحوه برخورد این کاندیدا با رقیب امام صادقی خود دکتر جلیلی، که در مقام دبیر شورای امنیت ملی از اشراف خوبی در رابطه با مشخصات دبیر اسبق این شورا یعنی آقای روحانی برخوردار بود، می باشد.
 
“حجت الاسلام دکتر حسام‌الدین آشنا” استاد دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق و دانش آموخته ایام ماضی این دانشگاه است که توانست در جریان انتخابات ۹۲ در مقام مشاوری کاردان به هدایت رسانه ای رییس جمهور منتخب پردازد.

 دکتر آشنا به عنوان داماد آیت‌الله دری نجف‌آّبادی و فردی که در کارنامه خود سابقه فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی دارد، توانست بار دیگر ضریب نفوذ امام صادقی ها را در عرصه ی مدیریت کلان کشور معین ساخته و جایگاه خاص امام صادقی ها را به نکته بینان و خواص جامعه گوشزد نماید. (مشرق)
 

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

با مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب آشنا شوید/ طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید”

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمید تجلی
| 1392/4/16 - 17:15 |     0     0     |
جالب است که از دهه 70 چرخش علمی از دانشگاه علامه و دکتر خانیکی به دکتر آشنا و دوستانشان اتفاق افتاده است.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد