درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37816صفحه نخست » یکشنبه، 18 فروردین 1398 - 12:35
تبلیغات گسترده نوروز 98 قشم به بار نشست
رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد دائمی خدمات سفر قشم از تبلیغات حرفه ای به عنوان عامل مهم معرفی جزیره و ثبت سفر نخستین بار 70 درصد مهمانان نوروز 98 به این منطقه خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد دائمی خدمات سفر قشم از  تبلیغات حرفه ای به عنوان عامل مهم معرفی جزیره و ثبت سفر نخستین بار 70 درصد مهمانان نوروز 98 به این منطقه خبر داد.
 
 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرتضی شیخ زاده اعلام کرد: بیش از 520 هزار نفر از مجموع 750 هزار گردشگری که از 25 اسفند 97 تا پایان تعطیلات نوروز 98 وارد این جزیره شدند، نخستین سفر خود به این جزیره را با جادوی تبلیغات در ایام نوروز 98 تجربه کردند.
 
 وی ادامه داد: معرفی خوب قشم در استان های مختلف و شبکه های مجازی به ویژه تیزر معرفی این جزیره که توسط روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم تهیه و از سوی مخاطبان به عنوان برترین تیزر تولیدی روی صفحه اصلی سایت آپارات قرار گرفت، نقش مهمی در سفر این تعداد گردشگر سفر اولی به جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس داشت.
 
 رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد دائمی خدمات سفر قشم از 419 نوبت پخش دو تیزر تبلیغاتی قشم در روزهای 28 و 29 اسفند 97 از طریق 8 شبکه استان های هدف به عنوان یکی از مهمترین عوامل تصمیم گیری برای سفر به این جزیره نام برد.
 
 به گفته وی، دو استان مازندران و گیلان با 63 بار پخش این تیزرها که در دو زمان 32 ثانیه ای و 15 ثانیه ای تنظیم شده بود، عنوان پُربازدیدترین را به خود اختصاص دادند و استان های سمنان با 58 و خراسان رضوی و یزد با 52 بار، استان فارس با 51، اصفهان با 48 و استان گلستان هم با 32 بار پخش تیزرها در رتبه های بعدی جای داشتند.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: سیستم هوش مصنوعی این سازمان هم آمار دقیق ورود لحظه ای گردشگران و تحلیل وضعیت سفرها مشخص می کند.
 
 به گفته وی، تهیه بروشور، پلاکارد و تراکت های اطلاع رسانی با موضوعات مختلف از جمله معرفی جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی، موزه ها و توصیه های ایمنی، انتظامی و بهداشتی هم بخش دیگری از فعالیت های انجام شده توسط این کمیته در ایام نوروز بود.
 
 شیخ زاده با اعلام اینکه جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به صورت ماهانه برگزار می شود، افزود: با بررسی نقاط ضعف کمیته های مختلف در این ستاد و معرفی هرچه بهتر قشم پیش بینی می کنیم شمار مهمانان و گردشگران جزیره قشم در طول سال 98 و به ویژه در ایام نوروز 99 به مراتب بیشتر از گذشته باشد.
 
 جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد