درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37733صفحه نخست » یکشنبه، 11 فروردین 1398 - 21:56
زوکربرگ: کنترل محتوا در اینترنت فقط کار شرکت‌ها نیست
مارک زوکربرگ می‌گوید دولت‌ها و قانونگذاران باید در کنترل محتوا در اینترنت نقش فعالتری داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مارک زوکربرگ می‌گوید دولت‌ها و قانونگذاران باید در کنترل محتوا در اینترنت نقش فعالتری داشته باشند.

رئیس
فیسبوک در مقاله‌ای که در واشنگتن پست منتشر شد گفت مسئولیت نظارت بر محتوای مضر در اینترنت بزرگتر از آن است که فقط شرکت‌ها آن را به عهده بگیرند.

او خواستار قوانین جدید در چهار حوزه شد: محتوای مضر، سلامت انتخابات، حریم خصوصی و قابلیت انتقال داده.

بنیانگذار فیسبوک همچنین خواستار قوانین تازه‌ای شد که به "تمام وبسایت‌ها" اعمال شود و "مانع از گسترش سریع محتوای مضر بین پلتفورم‌ها شود."

زوکربرگ نوشت فیسبوک مسئولیت بزرگی برای حل این مسئله دارد و من چشم انتظار دیدار با قانونگذاران در تمام دنیا هستم.


زوکربرگ چه می خواهد؟
- قوانین عمومی که تمام سایت‌های رسانه‌ای از آن تبعیت کنند و ضمانت قضایی داشته باشد تا پخش محتوای مضر کنترل شود


- تمام شرکتهای عمده فناوری هر سه ماه یک گزارش شفافیت منتشر کنند، معادل گزارش مالی


- قوانین سختتری در تمام دنیا برای حفاظت از سلامت انتخابات‌ها وضع شود و تشخیص بازیگران سیاسی در انتخابات‌ها کار عادی وبسایت‌ها باشد


- قوانینی برای نامزدها، خود انتخابات و "موضوعات سیاسی تفرقه‌افکنانه" که فقط شامل دوره مبارزات انتخاباتی نباشد


- استانداردهای جدید برای تمام شرکت‌های اینترنتی در زمینه کنترل استفاده از اطلاعات برای تبلیغات سیاسی و هدف گرفتن رای دهندگان در اینترنت


- تعیین یک چارچوب مشترک جهانی که قوانین را در سطح دنیا استاندارد کند نه اینکه قوانین از کشوری به کشور دیگر تغییر فاحش کنند


- قوانین روشن درباره اینکه وقتی اطلاعات مردم از یک سرویس دهنده به دیگری منتقل می‌شود مسئول آن کیست


- کشورهای بیشتری قوانین اطلاعات خصوصی داشته باشند، مثل مقررات حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا که از سال گذاشته اجرا شده است

انتشار نامه سرگشاده آقای زوکربرگ -که در برخی روزنامه‌های اروپایی هم منتشر می‌شود- در حالی است که شرکت عظیم فیسبوک بشدت زیر فشاد انتقاد است؛ نقش فیسبوک در فعالیت‌های شرکت کمبریج آنالیتیکا و سوء استفاده از اطلاعات در انتخابات‌های مختلف زیر سوال است.

دو هفته پیش مردی حمله مسلحانه خود به مسجدی در شهر کرایست چرچ در نیوزیلند را زنده از فیسبوک پخش کرد. این ویدئو پس از پخش یک و نیم میلیون بار کپی شد و از فیسبوک برای اینکه نتوانسته مانع از پخش آن شود انتقاد شده است.

پس از این حادثه فیسبوک اعلام کرد که اعمال محدودیت در پخش زنده از این وبسایت را در دست بررسی دارد. فیسبوک همچنین گفت ناسیونالیسم نژاد سفید و جدایی طلبی را ممنوع کند.

دو روز پیش فیسبوک اعلام کرد که در کشورهای اتحادیه اروپا، انتشار اطلاعاتی درباره تبلیغات سیاسی که در فیسبوک منتشر می‌شوند را آغاز کرده؛ اینکه تبلیغ‌کننده کیست، کند چقدر برای آن پرداخته و و برای چه کسانی این تبلیغات را می‌فرستند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد