درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37731صفحه نخست » یکشنبه، 11 فروردین 1398 - 21:47
افزایش سرمایه گذاری در ساخت محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی
نتایج تحقیقات نشان می دهد که سرمایه گذاری بر روی AI (هوش مصنوعی) و ML (یادگیری ماشین) از 12 میلیارد دلار در سال 2017 به 57.6 میلیارد دلار تا سال 2021 افزایش خواهد یافت. پیش بینی ها حاکی از افزایش 34 درصدی تعداد اختراعات ثبت شده در فاصله سال های 2013 تا 2017 می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با گسترش دامنه فعالیت شرکت های فن آوری مانند گوگل، آمازون و اوبر، بخش تحقیقات مربوط به ساخت محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی به یک صنعت رو به رشد تبدیل شده است.

 

نتایج تحقیقات نشان می دهد که سرمایه گذاری بر روی AI (هوش مصنوعی) و ML (یادگیری ماشین) از 12 میلیارد دلار در سال 2017 به 57.6 میلیارد دلار تا سال 2021 افزایش خواهد یافت. پیش بینی ها حاکی از افزایش 34 درصدی تعداد اختراعات ثبت شده در فاصله سال های 2013 تا 2017 می باشد.


با افزوده شدن تعداد این محصولات، تقاضا برای استخدام مهندسین و محققین نیز بیشتر خواهد شد. این یعنی پیشنهاد حقوق و دستمزدهای آنچنانی از سوی برخی از شرکت های پیشرو در زمینه فن آوری. در حال حاضر میانگین حقوق و دستمزد مهندسین AI و ML در آمریکا 138 هزار دلار در سال می باشد. این نگرانی وجود دارد که پرداخت دستمزدهای کلان سبب تخلیه شدن دانشگاه ها از استادان باتجربه و نخبه شود که بالطبع تحقیقات خود را در انستیتوها و مراکز مرتبط با شغل شان ادامه خواهند داد.


واضح است که تقاضا برای متخصصین در حال افزایش است. به دلیل ارتباط نزدیک بین موسسات علمی و شرکت های بزرگ فن آوری، به طور فزاینده نمونه هایی از منابع آموزشی ارائه شده توسط شرکت ها را مشاهده می کنیم. برای مثال گوگل پلت فرم آموزش در حوزه های AI و ML را توسعه داده است و اجازه دسترسی جهانی به پروژه های علمی و دست اندرکاران را می دهد.


یادگیری ماشین یا Machine Learning به عنوان یکی از شاخه های وسیع و کاربردی هوش مصنوعی به تنظیم و اکتشافات شیوه ها و الگوریتم هایی می پردازد که بر اساس آن رایانه ها و سامانه ها توانایی یادگیری را پیدا می کنند. هر بار که شما یک جستجوی اینترنتی در گوگل انجام می دهید،

 

یادگیری ماشینی انجام می شود، چراکه نرم افزار یادگیری آنها چگونه رتبه بندی صفحات وب را درک کرده است. هنگامی که فیسبوک یا برنامه عکس اپل دوستان و تصاویر شما را می شناسد، این نیز یادگیری ماشین است. گستره آن می تواند از تشخیص خودکار چهره تا فراگیری شیوه گام برداری روبات های دوپا با دریافت سیگنال پاداش و تنبیه باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد