درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37721صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 10 فروردین 1398 - 14:02
خداحافظی رئیس از روابط عمومی استانداری آذربایجان ‎شرقی
لیلا حسین‌زاده - شاید خبرنگاران استان نتوانند خود را به نبود رئیس در استانداری عادت دهند و دوست نداشته باشند با اجرایی شدن ابلاغیه ساختار جدید نهادها و سازمان‌ها شاهد تضعیف جایگاه روابط عمومی باشند؛ اما مجبورند با رئیس خداحافظی کنند. خداحافظ رئیس!!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جواد آهنگری کار رسمی در امور فرهنگی و روابط عمومی را حدود 24 سال پیش از سازمان بهزیستی آغاز کرد؛ از نیمه‌های سال 86 به عنوان مدیر روابط عمومی وارد فرمانداری تبریز شد و پس از نشان دادن چهره‌ای موفق از خود در امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از سال 90 و در زمان استانداری احمد علیرضابیگی به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان‎ شرقی منصوب شد.
 
 اطلاع ‎رسانی هوشمندانه زلزله ارسباران
 با ورود آهنگری به استانداری، خبرنگارانی که به خاطر کم‌لطفی ‎ها و برخوردهای نه چندان مطلوب برخی از چهره ‎های نه چندان مهم (و بی ‎تفاوتی و شاید بی‎ اطلاعی استاندار وقت از این کم‎ لطفی‎ ها)، تمایلی برای پیگیری برنامه‎ ها و شرکت در بازدیدهای استاندار نداشتند، دوباره با مهمترین دستگاه اجرایی استان آشتی و همه توان خود را در جهت بهبود هر چه بیشتر عملکرد استاندار و مدیران زیرمجموعه بسیج کردند.
 
 احمد علیرضا بیگی که چهره‎ای کاملا رسانه ‎ای داشته و هیچ ابایی از مواجهه با خبرنگاران و پاسخگویی به سووالات ریز و درشت آنها نداشت، با انتخاب جواد آهنگری به مدیریت روابط عمومی توانست همراهی و حمایت خبرنگاران را به بهترین نحو جلب کرده و خدمات نسبتا قابل قبولش را بویژه در مدیریت حادثه تلخ زلزله ارسباران به رخ بکشد و نشان برتر سازندگی رئیس‎ جمهور وقت را از آن خود کند.
 
 آهنگری که اکثر خبرنگاران او را «رئیس» خطاب می ‎کردند شخصیتی آرام، موقر، منطقی و بی‌ادعا داشت و در سخت ‎ترین و حساس‎ترین شرایط آرامش و تسلط خود را نسبت به مسائل حفظ می ‎کرد. در واقع خونسردی، رفتار منطقی و بی‌اعتنایی رئیس نسبت به سایت‌ها و نشریاتی که با درج مطالب تنش‌زا و نه چندان معتبر سعی در جلب مخاطب کاذب و دستیابی به اهداف منفعت طلبانه شخصی داشتند موجب شده بود این رسانه‌های زرد در آذربایجان‌شرقی به سرعت راه انزوا و شکست را در پیش گیرند.
 
 با این حال اگر رسانه‌ای انتقاد موجهی ارائه می‎ داد، مدیران و مسوولان مورد انتقاد رسانه با تذکر و روشنگری مجدانه مدیر روابط عمومی استانداری مواجه می‌شدند و چاره‌ای نداشتند جز اینکه به اصلاح رویه خود بپردازند.
 
 تداوم خدمت در دولت تدبیر و امید
 مسوولیت آهنگری در دوران استانداری اسماعیل جبارزاده نیز تدوام یافت و استاندار دولت تدبیر و امید در آذربایجان‎ شرقی ترجیح داد بیشتر از توانمندی‎های او بهره گیرد. جبارزاده استانداری منعطف، زیرک و هوشمند بود که در دوران مدیریت خود توانست عناوین و امتیازاتی مثل «تبریز پایتخت فرش دستباف جهان»، «تبریز شهر بدون معتاد متجاهر» و «تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018» را نصیب آذربایجان‎شرقی کند.
 
 در این دروان نیز رسانه ‎های مخالف و موافق کمتر انتقادی تند و قابل اعتنا را متوجه مدیریت ارشد استان ساختند؛ به طوری که عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جبارزاده را استانداری انعطاف‌پذیر و دارای قدرت تعامل بالا خواند و بلافاصله بعد از استعفای علی اصغر احمدی، وی را به سمت معاونت سیاسی وزارت کشور منصوب کرد تا آذربایجان ‎شرقی استاندارش را در حساس‌ترین شرایط از دست بدهد...
 
 ناگفته نماند کسب رتبه برتر استانی به عنوان روابط عمومی منتخب جهادی استان در سال ۹۵ و نشان ملی تعالی روابط عمومی در طی مسیر سرآمدی در سال ۹۶ توسط جواد آهنگری در دوره استانداری اسماعیل جبارازده اتفاق افتاد و این استاندار در یکی از جلسات شورای اداری از مدیر روابط عمومی خود تقدیر کرد.
 
 ریاست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و دبیری ستاد سیاست‎گذاری و گرامی‌داشت هفته دولت و دهه فجر در طول سال‌های متمادی از جمله مسوولیت‎هایی بود که آهنگری به عهده داشت.
 
 رئیس، علاقه وافری به انجام مستمر کارهای خلاقانه و ابتکاری مثل تشکیل میز کاری مشترک رسانه و روابط عمومی با حضور فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه، نشست‎های موضوعی و اطلاع ‎رسانی با حضور نمایندگان رسانه‌ها، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی مشترک روابط عمومی ‎ها و اصحاب رسانه و برگزاری جلسات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در دستگاه‌های اجرایی از خود نشان می‎ داد.
 
 آخرین استانداری که از خدمات آهنگری بهره برد
 اما با انتصاب جبارزاده به سمت معاونت سیاسی وزارت کشور، استاندار سابق اردبیل راهی آذربایجان‌شرقی شد. مجید خدابخش از همان ابتدای ورود به استان علاقه‎ مندی خود را به اهالی رسانه و خبرنگاران و بهره‎ مندی از نظرات آنها در اداره هرچه بهتر استان نشان داد و آهنگری را در سمت خود ابقا کرد.
 
 در زمان استانداری خدابخش، روابط عمومی استانداری بیش از هر زمان دیگری به فعالیت و دوندگی می‌پرداخت تا بتواند برنامه‎ های این استاندار پرکار و خستگی‎ ناپذیر را پوشش دهد. هر چند این دوره یک سال بیشتر طول نکشید و قانون منع بکارگیری بازنشستگان گریبان‎گیر مجید خدابخش شد.
 
 کسب مقام‎ های برتر آذربایجان‌شرقی در حوزه ‎های مختلف اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات و قرارگیری در میان استان‌های برتر فعالیت در شبکه‌های مجازی از جمله دستاوردهای اداره کل روابط عمومی در دوران استانداری مجید خدابخش به شمار می ‎رود.
 
 در مجموع می ‎توان گفت جواد آهنگری توانست طی 8 سال خدمت در استانداری، رسانه ‎های موافق و مخالف دولت‎های مختلف در آذربایجان‌شرقی را در یک صف خدمت به استان و مردم قرار دهد و کم ‎کم خبرنگاران خاطرات تلخ روابط عمومی ‎های ناکارآمد و کارنابلد را در استانداری به فراموشی سپرده بودند.
 
 خداحافظی رئیس از روابط عمومی استانداری آذربایجان ‎شرقی مثل همه خدمات منحصربفردی که برای استانداران و مدیران این دستگاه انجام می ‎داد، بی‎سر و صدا بود؛ اما آه افسوس همه اهالی رسانه و خبرنگاران را درآورد و سر و صدایی میان آنها به پا کرد.
 
 شاید خبرنگاران استان نتوانند خود را به نبود رئیس در استانداری عادت دهند و دوست نداشته باشند با اجرایی شدن ابلاغیه ساختار جدید نهادها و سازمان‌ها شاهد تضعیف جایگاه روابط عمومی باشند؛ اما مجبورند با رئیس خداحافظی کنند. خداحافظ رئیس!!
 
 منبع: ذاکرنیوز
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  انقلابی در روابط شما


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد