درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37688صفحه نخست » چهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 15:33
رونمایی اپل از طرح بلندپروازانه اپل تی وی پلاس
کمپانی اپل به تازگی محصولات جدید خود را که ماهیت سخت‌افزاری ندارد و بیش‌تر در حوزه سینما و مطبوعات و بانکداری است معرفی کرد. اپل تی وی پلاس یکی از محصولات برجسته این مراسم بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمپانی اپل به تازگی محصولات جدید خود را که ماهیت سخت‌افزاری ندارد و بیش‌تر در حوزه سینما و مطبوعات و بانکداری است معرفی کرد. اپل تی وی پلاس یکی از محصولات برجسته این مراسم بود.
 
 کمپانی اپل دوشنبه ۲۵ مارس (۵ فروردین) با حضور برخی چهره‌های مطرح سینما از محصولاتی جدید در حوزه فن‌آوری ارتباطی رونمایی کرد. این نخستین بار است که اپل در مراسم رونمایی محصولاتش ابزارکی جدید (Gadget) معرفی نمی‌کند.
 
 در میان محصولاتی معرفی شده، اپل تی وی پلاس (Apple TV+)، اپل نیوز پلاس و اپل کارت که نسخه‌ای از کردیت کارت محصول اپل است، نظرها را به خود جلب کرد.
 
 اپل تی وی پلاس سرویس پخش فیلم و سریال است که قرار است آثاری از سینماگران و بازیگران برجسته‌ای نظیر استیون اسپیلبرگ، جی جی آبرامز و اوکتاویا سپنسر را نمایش دهد. اپل محصولات سینمایی اختصاصی خود را نیز عرضه خواهد کرد. توسعه این طرح چند سال زمان برده و کاملا محرمانه انجام شده است.
 
 اپل تی وی پلاس با حضور ستاره‌های هالیوود نظیر جنیفر انیستون و ریس ویترسپون معرفی شد. این دو بازیگر مطرح سینما در این مراسم درباره برنامه‌ای که برای اپل تی وی پلاس بازی می‌کنند صحبت کردند.
 
 اپل تی وی پلاس از پاییز امسال شروع به کار می‌کند و قیمت اشتراک آن هنوز نامشخص است. قیمت اشتراک در نتفلیکس که پلتفرم نمایش فیلم و سریال است، از هشت تا ۱۴ یورو در ماه دسته‌بندی شده است.
 
 اپل همچنین قرار است کانال‌های مختلف اپل را به اپلیکیشن فعلی اپل تی وی بیافزاید و کاربر می‌تواند نه برای کل شبکه‌ها که تنها برای تماشای شبکه‌های مورد نظر خود مشترک شود. این کانال‌ها برنامه‌هایی از شبکه‌های مختلف مطرح نظیر شبکه تلویزیونی سی بی اس را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. کانال‌های اپل در ماه مه امسال به اپلیکیشن اپل تی وی اضافه خواهند شد. اپلیکیشن اپل تی وی همچنین در اختیار کاربران تلویزیون‌های هوشمند دیگر کمپانی‌ها نظیر سونی نیز قرار خواهند گرفت.
 
 اپل در حوزه خبر هم در تلاش برای پیشی گرفتن از رقبا است. اپل قرار است با هزینه اشتراک ۱۰ یورو در ماه اشتراک بیش از ۳۰۰ مجله را در قالب اپلیکشین اپل نیوز پلاس در اختیار کاربر قرار دهد.
 
 کمپانی اپل با نفوذ بیش‌تر در حوزه‌های مختلف چالش‌های بیش‌تری را نیز پیش روی خود دارد. تنها در دو هفته اخیر، کمپانی‌های اسپاتیفای و کزپرسکی که به ترتیب کمپانی پخش موسیقی و امنیت سایبری هستند، از اپل به اتهام آن‌که به گفته آن‌ها "از قدرتی که در بازار بخاطر اپ‌استور دارد برای خفه کردن محصولات دیگران و غلبه بر کمپانی‌های دیگر استفاده می‌کند،" شکایت کرده‌اند.
 
 اپل و اسپاتی‌فای هر دو دو مهم‌ترین کمپانی‌های جهان در زمینه استریمینگ موسیقی هستند. اسپاتی‌فای ۹۶ میلیون کاربر دارد که برای خدماتش پول می‌پردازند. اپل هم ۵۰ میلیون مشترک دارد.
 
 اعتراضات به اپل به کمپانی‌های تکنولوژی‌های جدید محدود نمی‌شود. سناتور الیزابت وارن، یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، از قدرت فوق‌العاده‌ای که کمپانی‌هایی نظیر گوگل، فیس‌بوک و اپل خصوصا در زمینه تسلط بر جریان اقتصاد به دست‌ آورده‌اند انتقاد کرده است.
 
 اکنون اپل با طرح‌های بلندپروازانه‌ای نظیر اپل پلاس تی وی در تلاش برای ورود به بازاری است که کمپانی‌های مطرح نظیر سرویس ویدیویی آمازون و نتفلیکس با صرف مبالغ هنگفت به آن وارد شده و توانسته‌اند نظرها را جلب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد