درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37612صفحه نخست » پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 15:14
کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد
گوگل به‌خاطر نقض قوانین رقابت در حوزه تبلیغات اینترنت، یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون یورو جریمه شد. کمیسیون اتحادیه اروپا می‌گوید این شرکت با انحصاری کردن تبلیغات آنلاین، حق وبسایت‌های ثالث در فعالیت آزاد را سلب کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گوگل به‌خاطر نقض قوانین رقابت در حوزه تبلیغات اینترنت، یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون یورو جریمه شد. کمیسیون اتحادیه اروپا می‌گوید این شرکت با انحصاری کردن تبلیغات آنلاین، حق وبسایت‌های ثالث در فعالیت آزاد را سلب کرده است.

کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که کمپانی آمریکایی گوگل با ایجاد محدودیت برای قرارداد تبلیغاتی در وبسایت‌های ثالت، مانع گردش منصفانه آگهی و بازاریابی شده و به خاطر نقض مقررات اروپا باید جریمه بپردازد.

گوگل حالا به خاطر نقض مقررات رقابت آزاد، باید یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون یورو جریمه بپردازد. تصمیم مربوطه را نهاد ناظر بر رقابت کمیسیون اروپا گرفته است.

این جریمه به طور مشخص متوجه بخش AdSense for Search در گوگل می‌شود که به گفته سایر ارائه‌دهندگان، گردش آزاد آگهی‌ها را محدود یا منع می‌کند. گوگل در حال حاضر از این اقدام غیرقانونی دست کشیده ولی ناگزیر است جریمه کمیسیون اروپا را بپردازد.

این سومین مرتبه است که اروپا این غول آمریکایی را جریمه می‌کند.

در ماه ژوئیه ۲۰۱۷، کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل را به دلیل نقض قوانین رقابتی این اتحادیه، چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو جریمه کرد. این جریمه به خاطر انحصارطلبی تجاری گوگل در سیستم عامل اندروید اعلام شد. گوگل رقبا را مجبور می‌کرد برای استفاده از خدمات اندروید، بسته کامل خدمات این شرکت را بخرند.

اروپا در تابستان ۲۰۱۷ نیز گوگل را به دلیل تبعیض قائل شدن در رده‌بندی فروشنده‌ها در ماشین جستجو، به دو میلیارد و ۴۲ میلیون یورو خسارت محکوم کرده بود.

گوگل به طور کلی متهم است که در هر جست‌وجو برای خرید اینترنتی یا انتخاب کالا، ابتدا نام شرکت‌هایی را در بالاترین رده قرار می‌دهد که یا وابسته به خودش هستند یا پول تبلیغ به گوگل داده‌اند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد