درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37587صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 27 اسفند 1397 - 11:05
محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
دکتر فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به سمت سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دکتر فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به سمت سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در حکم شهردار منطقه ۲۰ تهران خطاب به محمدرضا پارسیان آمده است: با توجه به دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره روابط عمومی منطقه منصوب می گردید. امید است با بهره گیری از توانایی های فردی و بکارگیری همه ظرفیت های موجود در سطح محلات نسبت به افکارسنجی جهت شناسایی مطالبات شهروندان با رعایت فرهنگ شهروند مداری، اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب و همچنین در راستای تحقق شعار «ری، شهر ایرانی اسلامی پیشرو» گام برداشته و با ارائه خدمت بی منت، خالصانه و صادقانه و همچنین جلب اعتماد شهروندان همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.

محمدرضا پارسیان دانش آموخته کارشناسی روابط عمومی و دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباطات و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه کشور با بیش از یک دهه سابقه فعالیت می باشد.

در کارنامه حرفه ای سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، دبیرکلی سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران، مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور روابط عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، ریاست انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر جمهوری اسلامی و همکاری در برگزاری جشنواره ها، سمپوزیوم ها، همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی روابط عمومی و نیز ارتباط با رسانه ها در حوزه های مختلف دیده می شود.

گفتنی است؛ پیش از این مرتضی حسنی مسئولیت روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران را بر عهده داشت.

 

شارا این انتصاب شایسته را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد