درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37583صفحه نخست » یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 23:22
افزایش افسردگی در بین نوجوانان و جوانان در سالهای اخیر می تواند با شبکه های اجتماعی مرتبط باشد
بنا به یک مطالعه جدید که در مجله علمی «ژورنال روانشناسی غیرعادی» منتشر شده است، درصد نوجوانان و جوانانی که مبتلا به مشکلات روحی، افسردگی، و افکار خودکشی هستند، و آنهایی که دست به خودکشی زده اند، در دهه گذشته افزایش یافته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بنا به یک مطالعه جدید که در مجله علمی «ژورنال روانشناسی غیرعادی» منتشر شده است، درصد نوجوانان و جوانانی که مبتلا به مشکلات روحی، افسردگی، و افکار خودکشی هستند، و آنهایی که دست به خودکشی زده اند، در دهه گذشته افزایش یافته است.
 
 به گزارش رادیوی عمومی ملی «ان پی آر»، هرچند این نرخ در بین بزرگسالان بالای ۲۶ سال نیز بالا رفته است، ولی این افزایش در بین نوجوانان و جوانان زیر ۲۶ سال به مراتب چشم‌گیرتر است.
 
 پژوهشگران معتقد هستند افزایش مصرف تلفن‌های هوشمند و
شبکه های اجتماعی در این سال ها، که بر زندگی نوجوانان و جوانان کم سن و سال از جنبه های مختلف تأثیر گذاشته است، می تواند از دلایل عمده این افزایش جهشی در مشکلات روحی این گروه سنی باشد.
 
 به گفته پژوهشگران، پریشانی روحی مثل «عصبی بودن، نا امیدی و این افکار که هر کاری در زندگی زحمت دارد» در بین افراد بین سنین ۱۸ و ۲۵، حدود ۷۱ درصد افزایش یافته است. درصد خودکشی نیز در بین نوجوانان ۱۸ تا ۱۹ سال بین سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۷ – به موازات افزایش مصرف تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی - ۵۶ درصد بالا رفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد