درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 05:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37448صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 19 اسفند 1397 - 12:17
​مدیر عامل بانک صادرات ایران: تلاش‌های خاموش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و آگاهی‌بخشی بهترین هدیه به مردم است، گفت: وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانی‌های مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و آگاهی‌بخشی بهترین هدیه به مردم است، گفت: وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانی‌های مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با هدف تداوم اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و ایجاد فهم مشترک در انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی کشور در محل برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: بهترین هدیه به مردم آگاهی‌بخشی است که در همین راستا وزارت اقتصاد انصافاً بهترین تلاش‌های خود را برای مقابله با اقدامات تخریبی دشمنان و فشارهای بین‌المللی انجام داده است.


صیدی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی در کل دنیا از کشورهای توسعه‌یافته گرفته تا سایر دچار چالش‌هایی است و فشار‌های اقتصادی و معیشتی برای مردم در تمام دنیا با اشکال مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: شاخص‌های عملکردی در اقتصاد کشور گواهی می‌دهد که کارهای بزرگی انجام شده و برای آگاه کردن مردم از این اقدامات راهی جز مقابله با سیاست‌های تخریبی دشمنان نداریم.


وی خطاب به مسئولان روابط عمومی زیرمجموعه‌ وزارت اقتصاد گفت: تلاش‌های خاموش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد.


مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: مهمترین هدف از برگزاری جلسات شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایجاد فهم مشترک و پیش‌دستی در اطلاع‌رسانی در خصوص عملکرد وزارت‌خانه در بخش‌های مختلف است، ضروری است که همزمان با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ملی یک «پیوست رسانه‌ای» نیز جهت آگاهی دادن بیشتر به مردم تهیه و ارائه شود.


سید مالک حسینی ابراز کرد: روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد با همگرایی کامل در جهت پوشش کامل زحمات و اقدامات انجام شده و جلوگیری از سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی، از عملکردها دفاع خواهند کنند.


در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور مدیران روابط‌عمومی سازمان‌های زیرمجموعه این وزارت‌خانه برگزار شد،به هماهنگی بیشتر و اطلاع‌رسانی آگاهانه و دقیق از اقدامات و برنامه‌های وزارت اقتصاد در راستای شفافیت بیشتر تأکید شد و اظهار نظرهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد