درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37347صفحه نخست » یکشنبه، 12 اسفند 1397 - 12:19
آمازون قابلیت حذف کالاهای تقلبی را به پنل برندها اضافه کرد
آمازون قابلیت جدیدی به پنل خود اضافه کرد که به برندها امکان می دهد کالاهای تقلبی را از فهرست فروش وب سایت حذف کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمازون قابلیت جدیدی به پنل خود اضافه کرد که به برندها امکان می دهد کالاهای تقلبی را از فهرست فروش وب سایت حذف کنند.

به گزارش زومیت، آمازون روز پنجشنبه، قابلیت جدیدی به نام Project Zero را در سرویس خود رونمایی کرد که به برندها امکان می دهد کالاهای تقلبی را از فروشگاه حذف کنند. برندهای معتبر حاضر در این سرویس آنلاین، از سال ها پیش گلایه های متعددی درباره محصولات تقلبی مطرح می کردند. کالاهایی که با سوءاستفاده از نام آن برندها، در مارکت پلیس آمازون به فروش می رسید. در گذشته، آنها تنها می توانستند کالاهای تقلبی را برای آمازون برچسب گذاری کنند تا خود وب سایت، نسبت به بررسی و حذف آنها اقدام کند.

برندهایی که در برنامه جدید Project Zero وارد می شوند، به ابزاری اختصاصی دسترسی خواهند داشت که امکان حذف کالاهای تقلبی را به آنها می دهد. کالاهای حذف شده نیز برای آموزش سیستم یادگیری ماشین به مرکز پردازش آن ارسال می شوند تا به مرور، از آن سیستم برای شناسایی و حذف کالاهای تقلبی استفاده شود. آمازون در یک پست وبلاگی ادعا کرد که تعداد محصولات تقلبی حذف شده با استفاده از سیستم خودکار، حدودا ۱۰۰ برابر تعدادی است که در زمان برابر، براساس گزارش های برندها حذف می شوند.

آمازون علاوه بر ارائه قابلیت حذف کالاهای تقلبی، سرویس سریال سازی برای کالاها را نیز عرضه می کند. سرویس مذکور به کسب وکارها امکان می دهد تا برای هر محصول فروخته شده در آمازون، کد منحصربه فردی تولید کنند. این سرویس به آمازون امکان می دهد تا اعتبار هر محصول از هر برند را در وب سایت خود به راحتی بررسی کند.

برنامه Project Zero اکنون تنها به صورت دعوتنامه ای برای برندها اجرا می شود. برخی از برندهایی که اکنون در آن حضور دارند، Vera Bradley، Thunderworks و Kenu هستند. سال گذشته، آمازون و برند ورا بردلی در پرونده ای مشترک، از یک فروشنده کالاهای تقلبی آن برند شکایت کردند. پرونده ای مشابه نیز با همکاری آمازون و برند OtterBox به جریان افتاد.

اپل در سال ۲۰۱۶، شکایتی علیه یک شرکت آمریکایی به جریان انداخت که شارژرها و کابل هایی تقلبی با برند Apple در آمازون می فروخت. کوپرتینویی ها ادعا کردند که ۹۰درصد کالاهای فروخته شده در آمازون با برند اپل، تقلبی هستند. در همان سال، برند Birkenstock تصمیم گرفت تا فروش محصولات خود به دست شرکت های واسط را متوقف کند و دلیل آن نیز سوءاستفاده و فروش کالاهای تقلبی در آمازون بود.

همان طور که دیدیم، مشکل محصولات کپی و تقلبی در بزرگ ترین مارکت پلیس جهان نیز وجود دارد. آمازون با وجود تمام امکاناتی که در اختیار دارد، هنوز با این چالش دست به گریبان است و قطعا بازیگران دیگر تجارت الکترونیک نیز با آن روبه رو شده اند. در این میان انتظار می رود تا کسب و کارهایی با مدل مشابه آمازون نیز راهکارهایی شبیه موارد بالا به کار بگیرند تا از ضایع شدن حقوق مشتریان و درنتیجه کاهش اعتماد آنها به خرید آنلاین جلوگیری شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد