درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:17   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37322صفحه نخست » شنبه، 11 اسفند 1397 - 12:56
آغاز ثبت نام خبرنگاران برای فعالیت در نمایشگاه کتاب تهران
سید محمد طباطبایی حسینی با اشاره به آغاز ثبت نام خبرنگاران برای پوشش رسانه ای سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عنوان کرد: خبرنگاران از امروز شنبه یازدهم اسفند ماه فرصت دارند تا یک هفته (18 اسفند ماه) نسبت به ارائه درخواست برای فعالیت در نمایشگاه کتاب 32 اقدام کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سید محمد طباطبایی حسینی با اشاره به آغاز ثبت نام خبرنگاران برای پوشش رسانه ای سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عنوان کرد: خبرنگاران از امروز شنبه یازدهم اسفند ماه فرصت دارند تا یک هفته (18 اسفند ماه) نسبت به ارائه درخواست برای فعالیت در نمایشگاه کتاب 32 اقدام کنند.


به گزارش خبرگزاری مهر، وی توضیح داد: لازم است خبرنگاران متقاضی یک قطعه عکس و مشخصات شخصی و رسانه ای خود را به پست الکترونیکی pr32@tibf.ir ارسال کنند.


مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران افزود: مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس و مشخصات رسانه ای نیز شامل عنوان رسانه، گروه و حوزه فعالیت است.


وی تاکید کرد: هر گونه فعالیت خبری و عکاسی در نمایشگاه کتاب تهران با کارت خبرنگاری صادر شده توسط ستاد خبری و رسانه ای نمایشگاه ممکن خواهد بود از این رو ضرورت دارد خبرنگاران محترم نسبت به ارایه مشخصات خود در بازه زمانی اعلام شده اقدام کنند.


به گفته طباطبائی نمایشگاه کتاب تهران در دوره گذشته میزبان بیش از 1000 خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی برای پوشش این رویداد مهم فرهنگی بوده است.


سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ٤ الی ١٤ اردیبهشت ماه ١٣٩٨ برگزار خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد