درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 02:49   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37310صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 22:38
معاون استانداری یزد: شیوه سنتی اطلاع رسانی پاسخگوی نیاز امروز جامعه نیست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: با توجه به گسترش ارتباطات و وجود فضای مجازی، روابط عمومیها باید پاسخگوی شایعه و شبهه های مطرح شده در جامعه باشند و شیوه های سنتی اطلاع رسانی پاسخگوی حجم گسترده داده ها و اطلاعات نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: با توجه به گسترش ارتباطات و وجود فضای مجازی، روابط عمومیها باید پاسخگوی شایعه و شبهه های مطرح شده در جامعه باشند و شیوه های سنتی اطلاع رسانی پاسخگوی حجم گسترده داده ها و اطلاعات نیست.

به گزارش شامگاه پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، احمد ترحمی در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: اطلاع رسانی شفاف و بیان دستاوردهای نظام و دولت به منظور افزایش امید و رضایتمندی جامعه، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از مولفه های امنیت پایدار است.


وی ادامه داد: همه رسالت ها و وظایف روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای عمومی در سه اصل شجاعت و شهامت در بیان حقایق و وظایف، وفاداری به نظام، ارزش ها‌ی انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا و پاکی و صداقت در انجام وظیفه خلاصه می شود.


این مسئول اظهار داشت: لازم است انجام وظایف و رسالت ها در این حوزه همراه با خلاقیت، نوآوری و ابتکار باشد و شیوه های اطلاع رسانی و رسانه ای ما متناسب با شرایط روز جامعه تغییر و پیشرفت کند.


ترحمی با اشاره به اینکه وظایف مدیران روابط عمومی نباید فقط اطلاع رسانی یک سویه و یک طرفه باشد از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ‌خواست علاوه بر عمل به وظایف بخشی، رسالت بین بخشی و فرابخشی را نیز مدنظر قرار دهند.


به گفته وی، مسئولان روابط عمومی باید در دستگاه های اجرایی چشمان بیدار نظام و جامعه ‌و در کنار مردم باشند و به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیران نقش ‌آفرینی کنند.


یازدهمین نشست توجیهی و آموزشی شورای هماهنگی روابط عمومی ها با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این حوزه در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.


نشست های هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی بر حسب نیاز به صورت منظم به میزبانی مجموعه های مختلف و زیر نظر اداره کل روابط عمومی استانداری یزد برگزار می شود.


استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد