درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 19:56   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37297صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 12:19
توسعه اطلاع رسانی دستاوردها و توانمندی های بخش کشاورزی ضروری است
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس بر ضرورت توسعه ارتباطات و گسترش اطلاع رسانی دستاوردها و توانمندی های بخش کشاورزی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس بر ضرورت توسعه ارتباطات و گسترش اطلاع رسانی دستاوردها و توانمندی های بخش کشاورزی تاکید کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد علی جوادی امروز در مراسم معرفی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود:
روابط عمومی طی ۵ سال اخیر عملکرد خوبی در زمینه انتشار و اطلاع رسانی دستاوردها و موفقیت های حوزه کشاورزی داشته و امیدواریم این روند از این پس با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.
 
 وی در عین حال بر لزوم حمایت اعتباری از بخش روابط عمومی برای انجام وظایف، برنامه ها و پیگیری سیاست های وزارت جهاد کشاورزی تاکید ورزید.
 
 جوادی از رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی خواست با ایجاد همدلی و وحدت میان کارشناسان این مرکز، اطلاع رسانی درباره دستاوردهای شاخص بخش کشاورزی را تقویت کند.
 
 در این مراسم، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه این مرکز طی ۵ سال اخیر الگویی برای سایر روابط عمومی ها بوده است، گفت: کارهای بزرگی توسط این مرکز انجام شده که حاصل اندیشه های مدیریت و متخصصان آن است.
 
 سید علی محققی بر اطلاع رسانی هر چه بیشتر در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید تاکید کرد و اظهار داشت: ما اکنون در شرایط شبه جنگ اقتصادی هستیم و در این برهه حساس، امنیت غذایی خط مقدم است و از این رو، وزارت جهاد کشاورزی رکن اصلی در تامین امنیت غذایی است، هرچند که سایر دستگاه‌ها هم باید پای کار باشند.
 
 وی افزود: در این روزهای پایانی سال باید تلاش کنیم با شناساندن و ارائه عملکرد بخش کشاورزی، شرایط آرامبخشی را در جامعه ایجاد کنیم.
 
 محققی با اشاره به چند صدای در حوزه اخبار کالاهای اساسی تصریح کرد: ما باید با همکاری سایر دستگاه ها این چند صدایی را به هم صدایی و همزبانی تبدیل کنیم تا از این مقطع حساس بگذریم.
 
 در این مراسم، رئیس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از زحمات همکاران این مرکز در پنج سال اخیر، اذعان داشت: روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در بسیاری از حوزه‌ها مانند خبر،بسته های چندرسانه ای، تهیه کلیپ و حضور در شبکه های اجتماعی جزو روابط عمومی های پیشرو در میان دستگاه های اجرایی کشور بوده است و به واسطه تلاش های شبانه روزی کارشناسان این مرکز در معرفی دستاوردهای کشاورزی گام‌های بلندی طی سال های اخیر برداشته است.
 
 شاهرخ رمضان نژاد ضمن ابراز خرسندی از اینکه مدیر جدید این مرکز از خانواده روابط عمومی انتخاب شده، ابراز امیدواری کرد که کاستی های روابط عمومی با توانمندی‌های مدیریت جدید برطرف شود.
 
 وی گفت: باید تلاش کرد که وزارت جهاد کشاورزی از حواشی در دوران تحریم دور باشد زیرا بخش کشاورزی برای دشمنان نظام مهم است.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد