درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37188صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 بهمن 1397 - 19:52
آغاز فرایند تدوین سند جامع شیوه اقدام مشترک روابط عمومیها در زمان بحران
سند جامع شیوه اقدام روابط عمومیها با هدف ارائه راهکارهای مناسب اطلاع رسانی در مواقع بحران ، استفاده بهینه از ظرفیت های مشترک سازمان ها و نهادها و تعیین چهارچوب اقدامات هر سازمان در حوزه ارتباطی در زمان وقوع بحران تدوین و ابلاغ می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سند جامع شیوه اقدام روابط عمومیها با هدف ارائه راهکارهای مناسب اطلاع رسانی در مواقع بحران ، استفاده بهینه از ظرفیت های مشترک سازمان ها و نهادها و تعیین چهارچوب اقدامات هر سازمان در حوزه ارتباطی در زمان وقوع بحران تدوین و ابلاغ می شود.

به گزارش شهرنوشت، سید مجتبی تقوی نژاد معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در جلسه هم اندیشی راهکارهای مناسب اطلاع رسانی در مواقع بحران در شهر تهران که با حضور مدیران روابط عمومی سازمان های تخصصی، نهادهای مختلف شهری و کشوری برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: تدوین شیوه نامه اقدام روابط عمومی ها ضروری است و موجب پیشگیری از موازی کاری، عملکرد جداگانه بخش های مختلف و هدر رفت امکانات و ظرفیت ها خواهد شد.

وی باتوجه به آسیب های جدی اطلاع رسانی نادرست و گسترش شایعات و اخبار جعلی در خصوص بحران افزود: افزایش هماهنگی های بین بخشی در حوزه اطلاع رسانی و یکپارچه سازی اطلاعات و نحوه اطلاع رسانی در زمان قبل و حین بحران و همچنین آموزش های شهروندی در مواقع اضطراری از دیگر اهداف تدوین شیوه اقدام روابط عمومی ها به شمار می رود.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تصریح کرد: با تنظیم و تدوین این سند یک شبکه جامع اطلاعاتی بین دستگاه های مختلف ایجاد می شود تا ضمن جمع آوری اطلاعات منسجم در یک مرکز از پراکندگی آن جلوگیری و مورد استفاده سازمان ها و نهادها در انواع مختلف بحران ها از جمله زلزله، سیل، طوفان و ... خواهد شد.

تقوی نژاد با اشاره به راه اندازی رادیو بحران در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: بهره گیری از رسانه رادیو به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی پایدار و ساده در زمان وقوع بحران در اطلاع رسانی و آموزش شهروندان بسیار با اهمیت است.

وی گفت: رادیو بحران جهت برقراری ارتباط بی واسطه و مستقیم و سریع با شهروندان در خدمت اهداف تمام دستگاه ها و نهادهای فعال حوزه بحران قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نشست فاطمه صالح، معاون پیشگیری و کاهش خطر پذیری سازمان مدیریت بحران شهر تهران، از آخرین آمارها در حوزه بحران های طبیعی در جهان طی 20 سال گذشته گزارشی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران از دو بخش دولتی و غیردولتی تشکیل شده است، گفت: در بخش دولتی وجود 80 سازمان در کمیته‌های 14 گانه مدیریت بحران انجام وظیفه می‌کنند و همچنین بخش غیردولتی که حائز اهمیت است مربوط به نقش مردم می‌شود.

صالح با بیان اینکه همه مردم باید در این زمینه مشارکت کنند، اظهارکرد: واکنش اضطراری در هنگام بروز حوادث تنها به عهده دولت نیست و مشارکت مردم هم نقش دارد. اگر شهروندان بدانند در زمان وقوع حوادث چه کاری باید انجام بدهند این مساله به فرآیند برنامه‌ریزی بحران نیز کمک می‌کند.

همچنین در ادامه جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه ها و ارگان های مرتبط با حوزه بحران در شهرتهران، ضمن تقدیر از پیشگام شدن شهرداری تهران برای تدوین سند جامع اقدام مشترک به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد