درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37181صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 30 بهمن 1397 - 19:08
رییس شورای شهر کرج: رابطه کنونی مدیران و روابط‌عمومی‌ها آمیخته به تملق و چاپلوسی است
عباس زارع با بیان اینکه نهاد شهرداری یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است، گفت: رابطه کنونی مدیران و روابط عمومیها چندان معقول نیست و متاسفانه آمیخته به تملق و چاپلوسی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عباس زارع با بیان اینکه نهاد شهرداری یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است، گفت: رابطه کنونی مدیران و روابط عمومیها چندان معقول نیست و متاسفانه آمیخته به تملق و چاپلوسی است.

به گزارش شارا به نقل از قدس آنلاین، عباس زارع رئیس شورای شهر کرج عصر دوشنبه در جلسه کمیسیون هنر و ارتباطات که در زمینه بررسی تهدیدها و فرصت های پیش روی روابط عمومی شهرداری کرج برگزار شد اظهار کرد: تقویت کننده روابط عمومی هرارگانی مدیران ارشد هستند و قائل به نگاه دو سویه بین خود و دستگاه ومجموعه روابط عمومی است و اگر این نگاه به وجود نیاید رشد و تعالی در این حوزه به وجود نمی آید.

وی افزود: درک درستی از انتقاداتی که شهروندان از طریق رسانه یا پلهای ارتباطی بر ما وارد می کنند داشته باشیم و پاسخ ما در قبال عملمان باشد.

زارع با بیان اینکه نقد سازنده، موفقیت مدیران در آینده را تضمین می کند، افزود: روابط عمومی ها باید شنونده و منتقل کننده حرفه ای باشند و فرهنگ پاسخگویی را در جامعه نهادینه کنند.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه مدیریت شهری نیازمند یک تغییر رویکرد است، گفت: متاسفانه شعار داده می شود ولی ساز و کار آن را نمی دانیم و نهاد شهرداری یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است.

وی اضافه کرد:این نگاه باید تغییر یابد و این گزارشات اجتماعی بایستی از همین روابط عمومی شهرداری ها آغاز شود و در این زمینه بخشی که فکرمی کنید دانش آن را ندارند باید این دانش را کسب کنند.

زارع با اشاره به اینکه اگر نهاد خدماتی به سمت نهاد اجتماعی حرکت کرد رفتارها نیزدو سویه خواهد شد، گفت: این دوسویه بودن یک طرف مردم و طرف دیگر شهرداری خواهد بود که یکی مطالبه گر و دیگری پاسخگو خواهد بود.

وی افزود:مدیران روابط عمومی ها باید ظرفیت نقدپذیری و آستانه تحمل مدیران خود را افزایش دهند و آنها را برای شنیدن صدای واقعی مردم به سطح محلات بکشانند اما متاسفانه آستانه تحمل مسئولین نسبت به نقد بسیار پایین است و باید تلاش کنید مدیران حرف های مردم را بشنوند.

زارع تصریح کرد: رابطه کنونی مدیران و روابط عمومی ها چندان معقول نیست و متاسفانه آمیخته به تملق و چاپلوسی است و از روابط عمومی ها انتظار می رود از عملکرد صرفاً مناسبتی خارج شوند.

این مسئول درادامه گفت: رابطه معقولی در شهرداری کرج بین شهرداری ومدیران با روابط عمومی به وجود نیامده است و پیامد آن همین نقدهایی است که به روابط عمومی بر می گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید از چاپ مکرر بنر به عنوان یک ابزار ضد محیط زیستی دست بردارند و تا جایی که امکان دارد از تشریفات هزینه بر و ریخت و پاش و عملکرد صرفاً مناسبتی و تقویمی اجتناب کنند.

زارع با تاکید بر اینکه رسالت روابط عمومی رسانه سازی نیست، بلکه تقویت و حمایت از رسانه های حرفه ای و مطالبه گر است، گفت: روابط عمومی باید به دنبال خبر و عملکرد نهاد متبوعش برای اطلاع رسانی باشد و منتظر خبر نماند.

وی با اشاره به اینکه نشانه شخصیت روابط عمومی نشانه شخصیت شورا و شهرداری است و بخش های مختلف مدیریت شهری کرج پیشانی شهر ما هستند، گفت: باید به دنبال نوآوری، خلاقیت، ایده پروری و استفاده بهینه از امکانات و بودجه های در اختیار باشند و از سنتی به مدرنیته در آوریم

رئیس شورای شهر کرج در پایان گفت: نقد من به شهرداری کرج این است که بهم ریختگی سازمانی در حوزه فرهنگی در شهرداری وجود دارد و یک سازمان و آئین نامه ای در این زمینه بایستی به وجود بیاید

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد