درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37165صفحه نخست » دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 00:20
توییتر احتمالا به جای امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت «شفاف سازی» می شود
بر اساس جدیدترین گفته های جک دورسی، احتمالا شبکه اجتماعی توئیتر به جای فراهم کردن امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت جدیدی به نام «شفاف سازی» خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس جدیدترین گفته های جک دورسی، احتمالا شبکه اجتماعی توئیتر به جای فراهم کردن امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت جدیدی به نام «شفاف سازی» خواهد شد.
 
 به گزارش زومیت، یکی از مشکلات مهمی که اکثر کاربران توییتر با آن دست و پنجه نرم می کنند، این است که پس از انتشار توییت، نمی توانند اشتباهات املایی را تصحیح کنند، بنابراین، مجبورند توییت را پاک و سپس، بار دیگر منتشر کنند.
 
 در پی افزایش درخواست کاربران این شبکه اجتماعی برای افزوده شدن امکان ویرایش توییت ها، مدیران توییتر اعلام کردند احتمال دارد در آینده، چنین قابلیتی به این شبکه اجتماعی اضافه کنند. البته، دورسی همان زمان گفت او و تیم هیات مدیره توییتر قصد ندارند در این زمینه عجله کنند.
 
 جک دورسی اخیرا در جریان برگزاری نشست گلدمن ساکس در سان فرانسیسکو اعلام کرده احتمالا به جای اضافه شدن امکان ویرایش توییت ها به توییتر، این شبکه اجتماعی به کاربرانش اجازه دهد با قابلیتی جدید درباره توییت های قبلی خودشان «شفاف سازی» کنند.
 
 در نگاه اول، این ویژگی جدید می تواند کمک حال کسانی باشد که پیش تر در توییت های شان اظهاراتی کرده و بعدها، از آن متضرر شده اند. نمونه این اتفاق را می توان به ماجرای اخراج شدن جیمز گان از پروژه ساخت فیلم نگهبانان کهکشان ۳ نسبت داد. حتی اخیرا نیز به دلیل اتفاقی مشابه، کوین هارت از اجرای مراسم موردانتظار اسکار ۲۰۱۹ کناره گیری کرده بود. درواقع، ویژگی جدید توییتر به جای اینکه امکان ویرایش توییت های پیشین را برای کاربران مهیا کند، به آنان اجازه می دهد درباره گفته های پیشین خودشان اظهارنظر کنند. این قابلیتی است که شاید برای کاربران معمولی چندان کاربردی نباشد.
 
 دورسی، مدیرعامل توییتر، صحبت هایش را این چنین ادامه می دهد: در برهه زمانی فعلی، موضوعی که در بین مردم به وفور می بینیم، این است که آنها به خاطر گفته های قبلی شان در توییتر یا دیگر شبکه های اجتماعی بازخواست می شوند. هیچ راهی برای برگشت به عقب و شفاف سازی حرف های قبلی وجود ندارد. حتی نمی شود از راه صحبت کردن این موضوع را نشان داد که گفته های قبلی مربوط به گذشته هستند و فرد با گذر زمان ممکن است چیزهای جدیدی یاد بگیرد و تحولاتی در او رخ داده باشد.
 
 افزون بر این، مدیران توییتر اضافه کردن قابلیت «شفاف سازی» توییت های گذشته را در میان گزینه هایش قرار داده اند و احتمال دارد آن را عملی کنند. طبق ادعای منبع مؤثق وب سایت تک کرانچ، این ویژگی در زمان آغاز به کار از نام جالب تری بهره خواهد گرفت و این امکان را برای کاربران توییتر فراهم خواهد کرد که توضیح جدیدی به توییت قدیمی خودشان اضافه و درواقع درباره آن توییت شفاف سازی کنند. این توضیحِ اضافه دائمی در کنار توییت اصلی باقی خواهد ماند. این، یعنی اگر توییتی در زمانی خاص وایرال شود و بعدها، نویسنده اش متن شفاف سازی را به توییت موردبحث اضافه کند، این متن سریعا در کنار آن به نمایش درخواهد آمد.
 
 با اضافه شدن این قابلیت، کاربران فقط توانایی ری توییت کردن متن شفاف سازی را خواهند داشت و دیگر نخواهند توانست توییت اصلی را ری توییت کنند. این قابلیت به ویژه برای رسانه های خبری می تواند مفید و کاربردی باشد. این ماجرا برای افراد مشهوری نیز صدق می کند که ممکن است به دلیل اظهارات قبلی شان در توییتر دچار دردسر شده باشند، اما احتمالا چندان برای کاربران معمولی کاربردی نخواهد بود.
 
 بااین حال همان طور که جک دورسی در بخش پایانی اظهاراتش می گوید، اضافه شدن قابلیت «شفاف سازی» به توییتر تصمیمی قطعی نیست، اما یکی از گزینه های اصلی به شمار می آید و مدیران این شبکه های اجتماعی فعلا به آن فکر می کنند. درواقع، مدیران توییتر فعلا مشغول ایده پردازی و گذراندن مراحل اولیه برای اضافه کردن قابلیت جدید، مانند ویرایش توییت یا شفاف سازی توییت ها هستند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد