درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37147صفحه نخست » شنبه، 27 بهمن 1397 - 22:42
نارضایتی کاربران تلفن همراه از خدمات مخابراتی افغانستان
در پی افزایش شکایت‌های کاربران تلفن‌های همراه در افغانستان، اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان یا اترا می‌گوید که تا ده روز دیگر به گونه رسمی به این شکایت‌ها پاسخ خواهد داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در پی افزایش شکایت‌های کاربران تلفن‌های همراه در افغانستان، اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان یا اترا می‌گوید که تا ده روز دیگر به گونه رسمی به این شکایت‌ها پاسخ خواهد داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از وله، شماری از شهروندان افغانستان با راه‌اندازی کمپینی با هشتک "اترا_کجاست؟" از قیمت و نحوه خدمات شبکه‌های مخابراتی در افغانستان شکایت کرده‌اند.
 
 محمد عمر از ولایت هرات شکایت دارد که او هر زمانی که موبایلش را شارژ (کردیت) می‌کند، بعد از مدتی بدون اینکه از آن استفاده کرده باشد، شارژش ختم می‌شود.
 
 او می‌گوید: "وقتی از شرکت مخابرات درباره این مصرف‌ها می‌پرسم، می‌گوید که پیام‌ها مصرف دارد، ولی من خواستار قطع آن شدم اما از طرف شرکت عملی نمی‌شود."
 
 برخی مشتریان دیگر هم می‌گویند که عدم آگاهی مشتریان سبب سود بردن شرکت‌های مخابراتی از آنان شده است.
 
 یک کاربر دیگر نیز می‌گوید که شرکت‌ها بدون اطلاع مشتریان برخی خدمات را برای آنان فعال می‌کنند، در حالیکه مشتریان این خدمات را نیاز ندارند.
 
 شرکت‌های مخابراتی تاکنون درباره این شکایت‌ها ابراز نظر نکرده‌اند ولی اترا که بر فعالیت این شرکت‌ها نظارت دارد، می‌گوید که از راه افتادن کمپین اترا_کجاست؟ مطلع است.
 
 نجیب الله عزیزی، رئیس این اداره می‌گوید چند شکایت عمده را در چند روز اخیر از مردم دریافت کرده‌ است.
 
 به گفته او، این شکایت‌ها شامل فعال ساختن برخی خدمات بدون اطلاع مشتریان، تمام شدن سریع‌ بسته‌های اینترنتی، کم شدن کردیت (شارژ) بدون استفاده مشتری و پایین بودن کیفیت خدمات است.
 
 آقای عزیزی می‌گوید که در هفته جاری تمام شکایت‌ها بررسی و تا ۱۰ روز دیگر به گونه رسمی به مردم پاسخ داده خواهد شد.
 
 او می‌گوید که شرکت‌های مخابراتی حق ندارند تا خدماتی را که مشتریان تقاضا نکرده‌اند، فعال کنند.
 
 رئیس اترا گفت که بعد از تحلیل و ارزیابی شکایت‌های رسیده و بررسی آنها با شرکت‌های مخابراتی، به مردم پاسخ می‌دهد.
 
 هم اکنون شش شبکه مخابراتی دولتی و خصوصی در افغانستان فعالیت دارند و مشتریان نیز به بیشتر از ۲۱ میلیون نفر می‌رسند، چندی قبل نیز شمار استفاده کنندگان اینترنت در افغانستان حدود ۱۰ میلیون نفر اعلام شد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد