درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3708صفحه نخست » خبر یکشنبه، 25 خرداد 1392 - 20:42
وضع و عملکرد روابط عمومی از منظر دکتر مسعودی در گفتگوی اختصاصی با شارا
به نظر اینجانب روابط عمومی در بیشتر مراکز کشور بیشتر ابزاری برای مدیران است تا مردم. به عبارت دیگر معمولا مدیران با ارجاع مردم به روابط عمومی و استفاده از توانمندی های آنان بهتر می توانند حقایق را پنهان نمایند بنابراین مردم ترجیح می دهند اخبار وقایع را به طور مستقیم از خود مدیران بشنوند تا روابط عمومی
  

شارا- وضع و عملکرد روابط عمومی در ایران را چگونه ارزیابی می کنید و فعالیت های این حوزه تا چه اندازه مبتنی بر استانداردهاست؟

به نظر اینجانب روابط عمومی در بیشتر مراکز کشور بیشتر ابزاری برای مدیران است تا مردم. به عبارت دیگر معمولا مدیران با ارجاع مردم به روابط عمومی و استفاده از توانمندی های آنان بهتر می توانند حقایق را پنهان نمایند بنابراین مردم ترجیح می دهند اخبار وقایع را به طور مستقیم از خود مدیران بشنوند تا روابط عمومی

 

روابط عمومی امروز ایران با چه فرصت ها و چالش هایی مواجه است و برای استفاده بهینه از آن چه پیشنهادی دارید؟

روابط عمومی باید جایگاه خود را در کشور پیدا کند و این به تلاش خستگی ناپذیر افرادی چون شما برای شفاف سازی و صداقت در گفتار  بر می گردد.

  

متاسفانه در حوزه روابط عمومی استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات بیش از آنکه عملیاتی شود شعار داده می شود مشکل کجاست؟ چرا در این حوزه پیشرفت محسوسی نداشتیم؟

نمی دانم، شاید به دلیل اینکه جایگاه واقعی روابط عمومی در هنوز مردم و مدیران نیاز به تصحیح دارد.

 

با توجه به نیازهای توسعه ای کشور در زمینه های مختلف، روابط عمومی ها چه نقشی در توسعه پایدار کشور دارند؟

بیان واقعیات در کمال صداقت و به دور از جنجال آفرینی به مسئولین و مردم که نتیجه آن تصمیم گیری درست و استفاده بهینه از امکانات است.

 

اصلی ترین و اثرگذارترین نقش روابط عمومی ها در"سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" چیست؟

همواره قدم اول حماسه کسب اطلاعات صحیح و دقیق بوده که ارائه آنها مهمترین وظیفه روابط عمومی است. روابط عمومی بیش از آنکه نفع سازمان متبوع خود را در نظر گیرند باید دغدغه کل کشور را داشته باشند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد