درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36974صفحه نخست » یکشنبه، 14 بهمن 1397 - 21:22
نتایج یک پژوهش: ترک شبکه‌های اجتماعی کاربران را خوشحال‌تر و نسبت به اخبار خونسردتر می‌کند
ترک فیسبوک برای تنها ۴ هفته می‌تواند رفتار و وضعیت ذهنی کاربران را تغییر دهد: غیرفعال کردن حساب فیسبوک منجر به کاهش دانسته‌ها از اتفاقات کنونی و جهت‌گیری‌های سیاسی شده و تغییرات هرچند کوچکی را در سطح رضایت از زندگی و بروز حس خوشحالی ایجاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به‌ گزارش روزنامه واشنگتن پست، نتایج یک پژوهش تازه درباره تاثیر شبکه های اجتماعی بر زندگی شخصی کاربران که در دانشگاه‌های نیویورک و استفورد انجام شده است نشان می‌دهد ترک فیسبوک برای تنها ۴ هفته می‌تواند رفتار و وضعیت ذهنی کاربران را تغییر دهد: غیرفعال کردن حساب فیسبوک منجر به کاهش دانسته‌ها از اتفاقات کنونی و جهت‌گیری‌های سیاسی شده و تغییرات هرچند کوچکی را در سطح رضایت از زندگی و بروز حس خوشحالی ایجاد می‌کند.

 

کاربرانی که در این پژوهش شرکت کرده‌اند گفته‌اند که با فاصله گرفتن از فیسبوک واکنش‌ آن‌ها نسبت به اخبار نیز «خونسردانه»تر شده است.

 

همچنین براساس این پژوهش استفاده از فیسبوک در افرادی که حساب خود را به صورت موقتی غیرفعال کرده‌اند کاهش پیدا کرده و در بعضی مواقع افراد به صورت دائمی فیسبوک را ترک کرده‌اند.

 

به صورت عمومی استفاده از فیسبوک و بقیه شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از عوامل قطبی‌شدن نظرات کاربران و ایجاد افسردگی و اعتیاد در آن‌ها شمرده می‌شود.

 

به گزارش زمان،  نتایج این تحقیق در حالی منتشر شده‌اند که بسیاری از کاربران این شبکه به دلیل رسوایی‌های مرتبط با رعایت حریم خصوصی حساب کابری خود را حذف کرده‌اند. با این وجود طبق آمارهای ارائه شده توسط فیسبوک، تعداد کاربران این شبکه کاهش چشمگیری نداشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد