درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:11   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36860صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 بهمن 1397 - 19:36
استاندار تهران: دستگاه ها از افراد متخصص در روابط عمومی و اطلاع رسانی استفاده کنند
استاندار تهران گفت: تکرار خبرهای مهم و دستاوردها در بخش های مختلف خبری رسانه ملی برای آنکه همه افراد جامعه در جریان امور قرار بگیرند، یک نیاز رسانه ای است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار تهران گفت: تکرار خبرهای مهم و دستاوردها در بخش های مختلف خبری رسانه ملی برای آنکه همه افراد جامعه در جریان امور قرار بگیرند، یک نیاز رسانه ای است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جلسه شورای اطلاع رسانی استان تهران که با حضور ریحانی ،رئیس سازمان اطلاعت استان ، امین بابایی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین استانداری و اعضای شورا برگزار شد گفت: در ابتدای انقلاب امام راحل تاکید داشتند اگر کارهای ویژه ای از سوی مسئولان انجام شده است به اطلاع مردم برسد.

وی افزود: اطلاع رسانی اقدامات برجسته از سوی مسئولان با توجه به تبلیغات سوء دشمن و و القای ناکارآمدی اداره امور کشور همواره یکی از ضرورت ها است.

استاندار تهران با تاکید براینکه این نظام برآمده از رای مردم،قانون اساسی و حاکمیت مردم است تصریح کرد: اطلاع رسانی اقدامات و امور مهم از سوی مسئولان برای ایجاد امیدواری و رفع یاس و نا امیدی و خنثی کردن تبلیغات سوء دشمن از ضرورت ها است.

وی ادامه داد: کم توجهی و بی دقتی در بیان دستاوردها در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی وجود داشته است و لازم است دستاوردها تبیین و تحلیل شده و از کلی گویی پرهیز شود.

محسنی بند پی با اشاره به دستورالعمل های اعلام شده در شکل گیری شورای اطلاع رسانی استان تهران عنوان کرد: در مقدمه این دستورالعمل استانداری تهران از نقش محوری به عنوان نماینده حاکمیت در اطلاع رسانی به موقع،به هنگام وبا سرعت در اطلاع رسانی برخوردار است .

وی با بیان اینکه برای استانداری ها در شورای اطلاع رسانی استان برای تعیین خط مشی ویژه رسانه ای در ایام خاص نقش تعریف شده است افزود: چهار کمیته این شورا وظایف مهمی به عهده دارند از جمله در کمیته زیربنایی شهرداری به عنوان عضو شناخته می شود و همچنین در این شورا پنج نفر از صاحبنظران افکار عمومی می توانند در جلسات حضور یابند.

استاندار تهران با تاکید برانیکه اطلاع رسانی مسایل و مشکلات و دستاوردها در استان تهران در رسانه ملی باید گسترش یابد گفت: تکرار خبرهای مهم و دستاوردها در بخش های مختلف خبری رسانه ملی برای آنکه همه افراد جامعه در جریان امور قرار بگیرند، یک نیاز رسانه ای است.

محسنی بندپی با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه روابط عمومی سازمان ها و نهادهای مختلف تصریح کرد: بهره مندی از افراد متخصص و آگاه در حوزه روابط عمومی و اطلاع ر سانی اخبار به هنگام مورد توجه مدیران دستگاه ها باشد تا بر مبنای آینده پژوهی ،افراد متخصص به کار گرفته شوند.

استاندار تهران در پایان تاکید کرد: شورای اطلاع رسانی استان تهران با حضور افراد متخصص و اعضای شورا می تواند در زمان بحران های خاص و احتمالی برای برنامه ریزی ها موثر باشد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد