درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36797صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 6 بهمن 1397 - 21:54
اسطوره‌زدایی از قهرمانان ورزشی در شبکه‌های اجتماعی
اسطوره‌زدایی از چهره‌های ورزشی، از نکات مثبت شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌هایی که مونولوگ یکطرفه‌ رسانه‌ها و قهرمانان را در سال‌های گذشته، به یک دیالوگ جمعی برای حمایت و همچنین انتقاد از قهرمانان ورزشی تبدیل کرده است. با این حال وی از توهین‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر در زمانه ناصر حجازی، علی پروین، حسن روشن و یا حتی در دوره کریم باقری، علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا، "توییتر"، "اینستاگرام" و "تلگرام" وجود داشت، اکنون ما چه تصویری از آنها در ذهن داشتیم؟

"ناظران" در برنامه این هفته خود در گفتگو با "مهدی رستم‌پور" روزنامه‌نگار و تحلیلگر ورزشی و صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه "کشتی"، به موضوع تأثیر
شبکه های اجتماعی بر تصویر ذهنی از قهرمانان ورزشی، در خاطرۀ جمعیِ ایرانیان می‌پردازد.

اسطوره‌هایی چون "حجازی" و "تختی"، همچون دژهای رسوخ‌ناپذیری در خاطره جمعیِ ایرانیان هستند؛ اما آیا آنها هیچ وقت اشتباهی در زندگی ورزشی خود مرتکب نشده‌اند؟ آیا هیچ‌گاه گافی نداده‌اند؟ یا نبود شبکه‌های اجتماعی که کوچکترین رفتار و اشتباه ورزشکاران را با دقتی بی‌سابقه ثبت می‌کند، چنین تصویری در ذهن ما ساخته است.

آیا "حجازی"، "پیوس" و "حسن روشن" بازیکنانی به مراتب بهتر از "بیرانوند" و "سردار آزمون" و" طارمی" بودند؟ یا اینکه این توییتر و اینستاگرام هستند که به شکل غلوشده، روی اشتباهات بازیکنان و قهرمانان ورزشی دوره حاضر زوم میکند و تصویری اسطوره‌زدایی شده از آنها به ما می دهد؟

مهدی رستم‌پور معتقد است، اسطوره‌زدایی از چهره‌های ورزشی، از نکات مثبت شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌هایی که مونولوگ یکطرفه‌ رسانه‌ها و قهرمانان را در سال‌های گذشته، به یک دیالوگ جمعی برای حمایت و همچنین انتقاد از قهرمانان ورزشی تبدیل کرده است. با این حال وی از توهین‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد می‌کند.

 

منبع: http://fa.rfi.fr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد