درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:23   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36797صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 6 بهمن 1397 - 22:30
اسطوره‌زدایی از قهرمانان ورزشی در شبکه‌های اجتماعی
اسطوره‌زدایی از چهره‌های ورزشی، از نکات مثبت شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌هایی که مونولوگ یکطرفه‌ رسانه‌ها و قهرمانان را در سال‌های گذشته، به یک دیالوگ جمعی برای حمایت و همچنین انتقاد از قهرمانان ورزشی تبدیل کرده است. با این حال وی از توهین‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر در زمانه ناصر حجازی، علی پروین، حسن روشن و یا حتی در دوره کریم باقری، علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا، "توییتر"، "اینستاگرام" و "تلگرام" وجود داشت، اکنون ما چه تصویری از آنها در ذهن داشتیم؟

"ناظران" در برنامه این هفته خود در گفتگو با "مهدی رستم‌پور" روزنامه‌نگار و تحلیلگر ورزشی و صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه "کشتی"، به موضوع تأثیر
شبکه های اجتماعی بر تصویر ذهنی از قهرمانان ورزشی، در خاطرۀ جمعیِ ایرانیان می‌پردازد.

اسطوره‌هایی چون "حجازی" و "تختی"، همچون دژهای رسوخ‌ناپذیری در خاطره جمعیِ ایرانیان هستند؛ اما آیا آنها هیچ وقت اشتباهی در زندگی ورزشی خود مرتکب نشده‌اند؟ آیا هیچ‌گاه گافی نداده‌اند؟ یا نبود شبکه‌های اجتماعی که کوچکترین رفتار و اشتباه ورزشکاران را با دقتی بی‌سابقه ثبت می‌کند، چنین تصویری در ذهن ما ساخته است.

آیا "حجازی"، "پیوس" و "حسن روشن" بازیکنانی به مراتب بهتر از "بیرانوند" و "سردار آزمون" و" طارمی" بودند؟ یا اینکه این توییتر و اینستاگرام هستند که به شکل غلوشده، روی اشتباهات بازیکنان و قهرمانان ورزشی دوره حاضر زوم میکند و تصویری اسطوره‌زدایی شده از آنها به ما می دهد؟

مهدی رستم‌پور معتقد است، اسطوره‌زدایی از چهره‌های ورزشی، از نکات مثبت شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌هایی که مونولوگ یکطرفه‌ رسانه‌ها و قهرمانان را در سال‌های گذشته، به یک دیالوگ جمعی برای حمایت و همچنین انتقاد از قهرمانان ورزشی تبدیل کرده است. با این حال وی از توهین‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی به شدت انتقاد می‌کند.

 

منبع: http://fa.rfi.fr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد