درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3669صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 خرداد 1392 - 20:36
نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران/ گسترش روابط عمومی در جامعه ملاک و مبنای پیشرفت مردم‌سالاری است
احمد مسجد جامعی نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: نظرخواهی از مردم درباره تاثیر پروژه‌های عمرانی بر زندگی و رفاه آن‌ها، نگاهی است که در حال حاضر در حوزه مدیریت شهری در حال گسترش است.
  

 شارا- احمد مسجد جامعی گفت: روند رو به رشد روابط عمومی در کشور به دلیل رابطه ماهیت آن با نظام‌های مردم‌سالار است.

به گزارش شارا، نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با بیان این که در نگاه‌های القایی، وجود روابط عمومی ضرورت ندارد، افزود: در حکومت مردم‌سالار روابط عمومی از آن جهت مهم است که آرایی که مسوولان از مردم می‌گیرد، مسیر حرکت آن‌ها را مشخص می‌کند. بنابراین گسترش روابط عمومی در جامعه ملاک و مبنای پیشرفت مردم‌سالاری است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: وجه مردم‌سالاری که در حوزه روابط عمومی وجود دارد، جنبه اخلاقی دارد چرا که ما نسبت به مردم یک تعهد اخلاقی داریم و هزینه‌هایی که برای روابط عمومی پرداخت می‌کنیم، رضایت‌مندی فردی و جمعی ایجاد می‌کند زیرا علم روابط عمومی در ‌آنجا که ارتباط با مردم است، دفاع از حقوق آن‌ها و پاسخ‌گویی به خواست عمومی است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سیاست‌هایی که در حوزه مدیریت شهری مطرح است اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری هم سند مطالعه ابعاد اجتماعی را طراحی کرده‌ایم که باید در همه پروژه‌های عمرانی لحاظ و به عنوان یک پیوست اجتماعی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در ادامه تصریح کرد: نظرخواهی از مردم درباره تاثیر پروژه‌های عمرانی بر زندگی و رفاه آن‌ها، نگاهی است که در حال حاضر در حوزه مدیریت شهری در حال گسترش است.

مسجدجامعی درباره رابطه روابط عمومی با هنر یادآور شد: هنر یکی از ابعاد فعالیت‌های روابط عمومی است زیرا بیان هنری برای روابط عمومی یک ارزش است و در همه فعالیت‌ها برای ماندگاری پیام از ظرفیت‌های هنری استفاده می‌شود.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران  در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری پیشکسوتان حوزه روابط عمومی امکان ارتقاء فعالیت‌های روابط عمومی در حوزه مدیریت شهری فراهم شود.

 

سوابق شغلی 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد