درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3660صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 خرداد 1392 - 18:53
نقشه راه تهران از نگاه حسن خسروی
حسن خسروی به خبرنگار شارا گفت : چنانچه جامعه دست اندرکار روابط عمومی در نهادها و سازمانهای تهران حمایت همه جانبه ای از بنده داشته باشند قول خواهم داد که پس از پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران بطور جدی مطالبات جامعه روابط عمومی را از طریق شورای شهر تهران پیگیری نمایم
  

شارا- حسن خسروی کاندیدای شورای شهر تهران و از مدرسان و فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور در گفتگو با خبرنگار شارا طرحها و برنامه های عملیاتی را که میتواند به توسعه شهر تهران کمک کند به قرار زیر برشمرد:
 شاید کمتر کسی از شهروندان محترم تهرانی بداند که شهر تهران به دلیل اهمیت و حساسیت آن در افق چشم انداز توسعه ای ایران 1404 چه جایگاه و وضعیتی دارد . به عبارت دیگر برای شهروندان عزیز به روشنی تبیین و اطلاع رسانی نشده که در راستای برنامه پنجم توسعه کشور ، شهر تهران چه دورنمایی خواهد داشت . بنابراین بسیار لازم و ضروری است که در این خصوص از حیث برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت توجهاتی به این موضوع گردد. اینجانب حسن خسروی با توجه به اینکه حدود بیست سال است با مجموعه شهرداریها همکاری مستقیم و غیر مستقیم داشته ام بدینوسیله طرح ها و پیشنهادهای عملیاتی خود را به شرح ذیل به اطلاع دست اندرکاران و مسئولان محترم رسانده که امید است مفید باشند. البته پر واضح است که این طرح ها توجیهات و دفاعیات خاص خود را دارند که بایستی در جلسات کارشناسی مورد تجزیه و تحلیل ، آسیب شناسی و بررسی قرار گیرند .
 1- نوسازی و بهسازی شبکه حمل و نقل درون شهری عمومی و خصوصی و از رده خارج کردن خودروهای با عمر بیش از بیست سال
 2- توسعه مترو
 3- یکسان سازی شبکه تاکسی رانی از حیث نوع ماشین ، رنگ ، خطوط مورد استفاده
 4- توجه بیشتر به موضوع آموزش ، دفع و بازیافت زباله ها
 5- شاد سازی فضاهای شهری ،رنگ آمیزی ساختمانها
 6- استفاده از آسفالت رنگی در پیاده روها چرا که سنگفرش اصلا کارایی آسفالت را ندارد
 7- ایجاد یک فرودگاه کوچک در شرق تهران برای سفرهای کوتاه
 8- شهر سازی مبتنی بر کمترین مزاحمت برای دیگران . مثل اینکه درب حیاط یا پارکینگ هیچ همسایه ای روبروی همسایه دیگر باز نشود .
 9- به روز رسانی طرح جامع حمل و نقل شهری تهران
 10- واگذاری اداره امور سازمانهای محلی و خدماتی به شهرداری مثل آب و برق و گاز و آموزش و پرورش
 11- ایجاد شبکه مستقل تلویزیونی برای تهران
 12- ایجاد یک آمفی تاتر با ظرفیت ده هزار نفر در تهران برای مناسبتهای مختلف
 13- پرهیز از سلیقه گرایی و تک روی در انجام اقدامات فرهنگی عمرانی در سطح مناطق شهرداری تهران
 14- کمبود شدید توالت های عمومی – پارکینگ های قابل دسترس
 15- ایجاد تسهیلات رفاهی و رایگان برای سالمندان وباز نشستگان
 16- ایجاد یک شهر بازی تمام و کمال و مجهز در چهار گوشه شهر
 17- ایجاد دو یا سه راه میانبر ارتباطی در اطراف تهران برای کاهش بار ترافیکی شهری
 18- رسیدگی تمام و کمال به وضعیت تردد خودروهای سنگین در تهران در شبانه روز
 19- ایجاد پارک یادبود مشاهیر در تهران . هر مسئولی از هر کشور به تهران میاید در این پارک درختی به رسم یاد بود بکارد.
 20- دور میادین شهر مراکز خرید یا خدماتی که منجر به ترافیک میشود ایجاد نگردد
 21- مناطقی که امکان ایجاد راههای دسترسی و یک طرفه کردن وجود دارد ایجاد شوند .
 22- یک مهندسی مجدد در خصوص توزیع مکان و استقرار مراکز آموزشی در شهر انجام شود
 23- مراکز نظامی و پادگانها به سرعت به خارج از شهر منتقل شوند .
 24- ایجاد یک رودخانه مصنوعی در شهر تهران به منظور قایقرانی و تور تفریحی و کاهش آلودگی هوا
 25- ایجاد و ساخت چلچراغ به عنوان نمادی از دینداری مردم و نشانه ای از بالا در حین پرواز شامل نصب چهل چراغ بلند در شهر تهران که در نهایت ترسیم کننده جمله الله اکبر از بالا باشد.
 26- ساخت سینمای بزرگ شهری در محل تالار وحدت
 27- جمع آوری و جلوگیری از هزینه های زائد مانند پرچمهای نصب شده در معابر و بالای پلهای شهری
 28- توجه ویژه به مبلمان شهری و مبلمان پارکها
 29- یکسان سازی تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها و معابر
 30- مهندسی مجدد تابلوهای راهنمای ترافیکی شهری
 31- توجه ویژه به مبادی ورودی شهر از چهار طرف در راستای زیبا سازی محلات و مغازه ها و کارگاه ها
 32- رها سازی محدوده دیواره جنوب شرق تهران از سه راه افسریه تا سه راه تهرانپارس از حالت بن بست
 33- ایجاد یک آبشار مصنوعی مرتفع در شهر با فضا سازی زیبای آبنمایی و...
 34- دوطبقه کردن اتوبانهای پرتردد مانند اتوبان بسیج
 35- انجام مطالعات تطبیقی لازم و کافی در راستای اجرا و پیاده سازی طرح های موفق سایر کشور ها
 36- ایجاد تسهیلات و انگیزه و آموزش عمومی در استفاده گسترده از دوچرخه
 حسن خسروی به خبرنگار شارا گفت : چنانچه جامعه دست اندرکار روابط عمومی در نهادها و سازمانهای تهران حمایت همه جانبه ای از بنده داشته باشند قول خواهم داد که پس از پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران بطور جدی مطالبات جامعه روابط عمومی را از طریق شورای شهر تهران پیگیری نمایم چراکه شورای شهر خود اساسا یک کار مبتنی بر ارتباطات و روابط عمومی است . حسن خسروی به خبرنگار شارا گفت که شعار من برای انتخابات این است : باز کن پنجره را تا نفسی تازه کنیم . شارا امیدوار است که افرادی به شورای شهر راه یابند که واقعا اشراف به موضوع روابط عمومی و ارتباطات داشته و توان سیاست گذاری و برنامه ریزی مطلوبی برای رفع مشکلات و مسائل شهری داشته باشند .

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد