درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3657صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 20 خرداد 1392 - 07:32
روابط عمومی در دنیای کنونی
نویسنده:میر محمود سجادی عضو هییت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و معاون - روابط عمومی مطلوب روابط عمومی است که بطورشفاف، صریح وبا صداقت با مخاطبین ارتباط برقرارنماید و در ارایه اطلاعات،انعکاس مطالب آنچه را که هست بیان کند نه آنچه را که از اومی خواهند.
  

شارا- روابط عمومی امروزه عنصر مهم ،اساسی و بنیادی در کسب موفقیت ها، افتخارات سازمان ها و تعییین کننده و ترسیم کننده اهداف،استراتژی و راهبردی های آن مطرح است. بی شک بدون این مسئله و امر حیاتی و مهم بقا ،دوام و حیات سازمان با مخاطره ها، تهدید ها وآسیب های جدی مواجه می شود به همین جهت است که اهمییت، ضرورت و الزامات روابط عمومی و بهره برداری هوشمندانه، خردمندانه، آگاهانه وبا برنامه ریزی مناسب به عنوان یک عامل کلیدی در جر یان سازی، بسترسازی و هموار سازی حرکت سازمان به سمت موفقیت ها معرفی می شود.این عامل در نهادهای اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی، سیاسی و آموزشی اهمییت دو چندان پیدا می کند.توسعه و پیشرفت فرهنگ تلاش،کوشش و همت،انگیزه ها ،تمایلات و ایجاد بسترهای اجتماعی، فرهنگی از جمله عوامل و کارکرد هایی است که نقش هدایتی روابط عمومی را در این عرصه ها مضاعف نشان می دهد.بدون تردید تقویت این عنصر و مهیا ساختن شرایط بالندگی واثر گذاری بیشتر آن از جمله در گرو پیشرفت ،ارتقائ و ترویج مبانی آموزش و کسب توانمندی ها و مهارت ها ی تلاشگران این عرصه بوده که این اقدام یک کارکرد مطلوب و اثر بخش به شمار می آید.
 روابط عمومی در عصر کنونی که دهکده جهانی و انفجار اطلاعات معروف شده جایگاه ویژه ای برای خود در ساختار اداری و تشکیلاتی کشور پیدا کرده که با گذشته قابل تطبیق و قیاس نیست چرا که امروزه با کمک تکنولوژی های مدرن و پویا پیام ها و اطلاعات، داده های ارتباطی با سرعت بیشتر ،دقت مناسب تر در دنیای ارتباطی انتشار و انعکاس پیدا می کند .طبیعی است در این فضای جدید و کنونی آنچه را که روابط عمومی ها را کارامد تر می کند انطباق و سازگاری سریع با تحولات و تغییرات جدید ایجاد شده که از جمله بارزترین آن می توان در وظیفه اطلاع یابی و اطلاع رسانی در عرصه ارتباطات و روابط عمومی اشاره کرد.برای انجام این امر مهم اولین و اساسی ترین حرکت تغییر رویکرد ها،نگرش ها و عقاید مخاطبین است که بایستی تلاش کرد افکار،عقاید و اندیشه ها را متناسب با نیاز های مخاطبین و با اثر بخشی متقابل و دوسویه تغییر جهت و سمت وسو داد..از جمله راهها و روشهای دیگر در امر اطلاع یابی و اطلاع رسانی بستر سازی و آماده سازی برخورداری از روش ها ،شیوه ها و راهکار های دستیابی به موفقییت ها ،افتخارات و نیل به اهداف و استراتژی ترسیم شده برای جامعه مخاطبین و سازمان و یا نهاد مورد نظر است که از عمده ترین وجه و رکن آن« تولید پیام ها ،اطلاعات و داده های متناسب با نیاز های مخاطبین و فضای جامعه است.
 از محورهای مهم دیگر قابل بحث دراین حوزه بایستی اذعان کرد که روابط عمومی مطلوب وهوشمند روابط عمومی است که بطورشفاف ،صریح وبا صداقت با مخاطبین ارتباط برقرارنماید و در ارایه اطلاعات ،انعکاس مطالب آنچه را که هست بیان کند نه آنچه را که از اومی خواهند. روابط عمومی در عصر ودنیای کنونی، پیشنهاد، ارایه طریق، انتقاد را می پذیرد وآن را به عنوان یک فرصت طلایی برای ارایه وانعکاس اقدامات وعملکرد مجموعه خود می داند نه به عنوان تضعیف وتخریب مجموعه تلاش ها، اقدامات وعملکرد سازمان.
 ارتباط دوسویه، متقابل واثر بخش با جامعه بیرونی را در فضای دیجیتال والکترونیک یک ابزار حیاتی وضروری کار خود می شمارد وبرای رسیدن به این هدف با برنامه ساختاری وبراساس اطلاعات شفاف وموجود در حوزه ارتباط الکترونیک وارد وبا مخاطبین بصورت دیجیتال والکترونیکی ارتباط برقرار می کند.
 روابط عمومی در دنیای کنونی به رسانه به عنوان یک همکار وهمراه که اطلاعات،پیامها وداده های روابط عمومی را بدون کم وکاست در اختیار مخاطبین قرار میدهد وموجبات تغییر نگرش ورویکرد را فراهم می سازد . روابط عمومی در عصر دیجیتال ودهکده جهانی تلاش می نماید تا زمینه وبسترهای ایجاد روابط عمومی آنلاین، الکترونیک وفراهم آوردن مقدمات سخت افزاری ونرم افزاری لازم وبهره مندی از شبکه ها وسیستم های ارتباطی واطلاعاتی را ایجاد نماید و می تواند کارایی فرایند ها وافراد و دست اندرکاران عرصه ارتباطی را بالاتر ببرد آنها را به یک فضای مجازی گسترده سوق دهد که در این دنیای مجازی ظرفیت ها ی بسیاری ایجاد می شود که بهره مندی از آن می تواند مزیت نسبی واستراتژیک در سازمان ایجاد کند.
 روابط عمومی در عصر ارتباطات جهانی به کیفیت کار به عنوان یک موضوع کلیدی توجه دارد ،تلاش می نماید اعتماد واطمینان خاطر مخاطبین را جذب نماید و با ارایه فعالیتهای کیفی توجه مسئولین ،مردم را به عرصه ارتباطات وروابط عمومی معطوف سازد وآنچه که می توان بصورت اجمال به مدیریت کیفی در روابط عمومی اشاره کرد این است که روابط عمومی به فرایند فعالیت توجه دارد به روشهای اجرایی در فعالیتها نگاه خاصی دارد. به استعداد، کارآمدی وتوانمندی مجموعه انسانی تحت پوشش اهمیت میدهد ومخاطبین وجامعه را درک ومتناسب با نیازهای آنان برنامه ریزی می کند.
 روابط عمومی درعصر کنونی برای افزایش اعتبار و وجه سازمان خود تلاش می کند که با شناخت و استفاده بهینه از امکانات، تکنولوژی و بر اساس تحقیق، پژوهش و برنامه ریزی هوشمندانه ر اهگشای چالش ها ، موانع و محدودیت ها باشد.
 و بالاخره روابط عمومی به ارتباطات انسانی و توسعه نیروی انسانی توجه اساسی دارد چرا که می داند توسعه نیروی انسانی چارچوبی است که به دست اندرکاران روابط عمومی کمک می کند تا دانش و توانمندیهای شخصی و حرفه ای خود را ارتقاء داده و وظایف سازمانی خود را به بهترین شکل انجام دهند.
 امید است روابط عمومی ها با تعیین سیاست ها و استراتژی های مناسب جایگاه و شان خود، زمینه و بسترهای لازم برای حضور اثر بخش در فعالیت های جامعه را به نحو شایسته فراهم نمایند و با تحقیق، برنامه ریزی و پژوهش های اساسی در اعتلا، پیشرفت و رشد و تعالی عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور کوشا و سهیم باشند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد