درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36529صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 1 مهر 1400 - 10:51
یافتن‌ یک‌ زاویه‌ خبری‌ برای‌ یک‌ گزارش‌
در حالی‌که‌ تهیه‌ اطلاعیه‌های‌ مطبوعاتی‌ راجع‌ به‌ رویدادهای‌ روزمره‌ یکی‌ از فعالیت‌های‌ معمول‌ روابط عمومی‌ است‌، بخش‌ دیگر این‌ فعالیت ها کندوکاو مطالب‌ به‌ ظاهر متعارف‌ به‌ منظور یافتن‌ دیدگاه‌هایی‌ است‌ که‌ ارزش‌ خبری‌ داشته‌ باشد و بتواند به‌عنوان‌ مبنایی‌ در نگارش‌ گزارش‌های‌ تحقیقی‌ مورد استفاده‌ قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در حالی‌که‌ تهیه‌ اطلاعیه‌های‌ مطبوعاتی‌ راجع‌ به‌ رویدادهای‌ روزمره‌ یکی‌ از فعالیت‌های‌ معمول‌ روابط عمومی‌ است‌، بخش‌ دیگر این‌ فعالیت ها کندوکاو مطالب‌ به‌ ظاهر متعارف‌ به‌ منظور یافتن‌ دیدگاه‌هایی‌ است‌ که‌ ارزش‌ خبری‌ داشته‌ باشد و بتواند به‌عنوان‌ مبنایی‌ در نگارش‌ گزارش‌های‌ تحقیقی‌ مورد استفاده‌ قرار گیرد.


موفقیت‌ در این‌ امر اغلب‌ متضمن‌ بررسی‌ روزانه‌ فعالیت‌های‌ مشتری‌ و آگاهی‌ بر راه‌های‌ جدید استفاده‌ از اطلاعات‌ قدیم‌ است‌. این‌ بدان‌ معنا نیز هست‌ که‌ باید رویدادهای‌ جاری‌ و مسایل‌ مهمی‌ را که‌ مربوط‌ به‌ تولید، خدمات‌ یا صنعت‌ مشتریان‌ است‌ زیر نظر داشته‌ باشید و سوءتفاهم‌هایی‌ را که‌ ممکن‌ است‌ در افکار عمومی‌ در مورد مشتریان‌ پیش‌ آید و مشتری‌ می‌بایستی‌ قادر باشد درباره‌ آن‌ به‌ مردم‌ توضیح‌ دهد بررسی‌ و کنترل‌ کنید.

 

 اگر مشتری‌تان‌ گروه‌ یا انجمنی‌ حرفه‌ای‌ است‌ می‌توانید با استفاده‌ از دستاوردها و موفقیت‌هایی‌ که‌ نصیب‌ اعضای‌ آن‌ شده‌ است‌ جریان‌ مداومی‌ از اطلاعات‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ تولید کنید.

 

 تقریباً هر فعالیت‌ چشمگیر و درخور توجهی‌ که‌ به‌وسیله‌ یکی‌ از اعضا صورت‌ گرفته‌ باشد می‌تواند منتشر شود و انجمنی‌ را که‌ آن‌ عضو به‌ آن‌ تعلق‌ دارد به‌ شهرت‌ برساند. به‌ علاوه‌، در صورتی‌که‌ عضوی‌ در مورد یکی‌ از مسایل‌ مهمی‌ که‌ اختصاصاً به‌ انجمن‌ یا گروه‌ مربوط‌ می‌شود صاحبنظر است‌، می‌توان‌ از نظراتش‌ به‌عنوان‌ شاهد و سند استفاده‌ کرد و اظهاراتش‌ را مبنای‌ یک‌ گزارش‌ تحقیقی‌ درباره‌ آن‌ مسئله‌ قرار داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد