درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36529صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 1 مهر 1400 - 10:15
یافتن‌ یک‌ زاویه‌ خبری‌ برای‌ یک‌ گزارش‌
در حالی‌که‌ تهیه‌ اطلاعیه‌های‌ مطبوعاتی‌ راجع‌ به‌ رویدادهای‌ روزمره‌ یکی‌ از فعالیت‌های‌ معمول‌ روابط عمومی‌ است‌، بخش‌ دیگر این‌ فعالیت ها کندوکاو مطالب‌ به‌ ظاهر متعارف‌ به‌ منظور یافتن‌ دیدگاه‌هایی‌ است‌ که‌ ارزش‌ خبری‌ داشته‌ باشد و بتواند به‌عنوان‌ مبنایی‌ در نگارش‌ گزارش‌های‌ تحقیقی‌ مورد استفاده‌ قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در حالی‌که‌ تهیه‌ اطلاعیه‌های‌ مطبوعاتی‌ راجع‌ به‌ رویدادهای‌ روزمره‌ یکی‌ از فعالیت‌های‌ معمول‌ روابط عمومی‌ است‌، بخش‌ دیگر این‌ فعالیت ها کندوکاو مطالب‌ به‌ ظاهر متعارف‌ به‌ منظور یافتن‌ دیدگاه‌هایی‌ است‌ که‌ ارزش‌ خبری‌ داشته‌ باشد و بتواند به‌عنوان‌ مبنایی‌ در نگارش‌ گزارش‌های‌ تحقیقی‌ مورد استفاده‌ قرار گیرد.


موفقیت‌ در این‌ امر اغلب‌ متضمن‌ بررسی‌ روزانه‌ فعالیت‌های‌ مشتری‌ و آگاهی‌ بر راه‌های‌ جدید استفاده‌ از اطلاعات‌ قدیم‌ است‌. این‌ بدان‌ معنا نیز هست‌ که‌ باید رویدادهای‌ جاری‌ و مسایل‌ مهمی‌ را که‌ مربوط‌ به‌ تولید، خدمات‌ یا صنعت‌ مشتریان‌ است‌ زیر نظر داشته‌ باشید و سوءتفاهم‌هایی‌ را که‌ ممکن‌ است‌ در افکار عمومی‌ در مورد مشتریان‌ پیش‌ آید و مشتری‌ می‌بایستی‌ قادر باشد درباره‌ آن‌ به‌ مردم‌ توضیح‌ دهد بررسی‌ و کنترل‌ کنید.

 

 اگر مشتری‌تان‌ گروه‌ یا انجمنی‌ حرفه‌ای‌ است‌ می‌توانید با استفاده‌ از دستاوردها و موفقیت‌هایی‌ که‌ نصیب‌ اعضای‌ آن‌ شده‌ است‌ جریان‌ مداومی‌ از اطلاعات‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ تولید کنید.

 

 تقریباً هر فعالیت‌ چشمگیر و درخور توجهی‌ که‌ به‌وسیله‌ یکی‌ از اعضا صورت‌ گرفته‌ باشد می‌تواند منتشر شود و انجمنی‌ را که‌ آن‌ عضو به‌ آن‌ تعلق‌ دارد به‌ شهرت‌ برساند. به‌ علاوه‌، در صورتی‌که‌ عضوی‌ در مورد یکی‌ از مسایل‌ مهمی‌ که‌ اختصاصاً به‌ انجمن‌ یا گروه‌ مربوط‌ می‌شود صاحبنظر است‌، می‌توان‌ از نظراتش‌ به‌عنوان‌ شاهد و سند استفاده‌ کرد و اظهاراتش‌ را مبنای‌ یک‌ گزارش‌ تحقیقی‌ درباره‌ آن‌ مسئله‌ قرار داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد